Mos Nicolae exista pe Facebook!

CadouriWeek-end-ul asta m-am decis sa nu iti mai scriu articole de stil. Ma gandesc ca esti si tu obosit din timpul saptamanii si nu ai chef sa-mi citesti sfaturile pe care ti le dau. In schimb o sa-ti vorbesc despre Facebook si Mos Nicolae. Daca ai fost cuminte si ascultator, Mos Nicolae, cu siguranta, a trecut pe la tine anul asta. Si sunt sigur ca ti-ai luat cadouri si singur, fara sa ti le puna cineva in ghete. In caz ca nu ai primit nici un cadou, te rog sa treci peste si sa nu te aud ca esti deprimat si te simti uitat de lume. Lumea inca mai stie de tine, dar nu a avut chef sa-ti ia cadou. Asta e tot! Soarta!

Anul asta am fost surpins sa-l gasesc pe Mos Nicolae pe Facebook. Si asta s-a intamplat inca de joi de pe la pranz. Multe check-in-uri pe Facebook cu acest nene. M-am gandit ca poate asa e acum la moda, sa dai check-in si sa spui ca-l astept pe Mosu’. Si asta inca nu e tot. Seara am vazut ca deja ai inceput sa-ti pozezi si ghetele. Si nu erau goale. Aveai in ele toate dulciurile care erau la magazin. Ai grija sa nu dai in diabet. Cred ca e scumpa insulina. Si nu am vazut numai o sigura poza. Erau zeci de poze, cu multe dulciuri si alte chestii. Mos Nicolae era peste tot la mine pe zid. Dupa 5 minute m-am plictisit si am decis sa renunt sa mai urmaresc news feed-ul.

Inteleg ca vrei sa stie tot orasul ca a venit Mosul pe la tine, dar de ce trebuie sa stie si tot Facebook-ul? De ce ti-ai poza ghetele pline de dulciuri? Si nu, nu sunt un hater. Si stiu ca pot sa te sterg din lista mea de prieteni, dar dupa aia despre cine sa mai scriu? A venit Mosul si la mine. Nici invidios nu sunt. Dar, sincer, Facebook-ul nu trebuie sa stie si de existenta ghetelor tale. E de ajuns ca te pozezi prin baie si prin alte locuri ciudate.

Eu chiar ma bucur ca ai fost cuminte si ai primit multe cadouri. E frumos sa primesti cate ceva. Si tot la fel de frumos e sa si faci cadouri. Nu te zgarci! Asa cum altii s-au gandit la tine si tu te poti gandi la ei.

Gata, ai scapat de mine pe ziua de azi. Ne auzim maine!

Leave a Reply

Razvan Pascal's Blog

Idei, Mobilitate, Fapte

Masca de portelan

Sunt un diamant aruncat in ocean

Oamenii și poveștile lor

Fiecare om are povestea sa

Hazel, pastel și el

Cu picioarele pe umerii lui, nu pe pământ

Life...

It's all about fate

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 174 other followers

