O noua soarta

Sa inteleg ca deja ai dat click pe titlul articolului si ai inceput sa selectezi textul ca sa poti citi mai bine. Trecand peste aceasta etapa am sa-ti spun “Salut!” si in continuare am sa vorbesc cu tine, tu cel care imi citesti blogul pentru prima oara.  Am sa-ti spun inca de la inceput ca e posibil sa te critic chiar si pe tine si sa ajungi pe prima pagina a blogului meu. Nu intra in panica, nu esti urmarit de nimeni, insa este foarte pobisil ca o “clona” de a ta sa fie criticata prin articolele mele. Si am un mesaj pentru tine in caz ca te regasesti in articolele mele: “Soarta!”.

Cu siguranta nu vei gasi un articol motivational la mine pe blog, nu de alta dar nu am chef sa-ti schimb viata cu care cred ca deja te-ai obisnuit si nici nu vreau sa te deprim. Am sa te rog sa nu-mi ceri sa-ti scriu despre un anumit subiect pentru ca nu am sa o fac. Si ca sa nu crezi ca is rautacios cu tine si vreau sa fiu un mic dictator, vreau sa te anunt ca aici vei citi articole despre o lume vazuta de ochii mei in fiecare zi, o lume din care si tu faci parte, o lume care ne ofera zeci de subiecte despre care sa scriem si asupra carora sa meditam zile intregi.

Si ca sa-ti dau un mic exemplu, am sa ma folosesc chiar de tine si acum chiar poti intra in panica. Nu o sa vorbim de clona ta, ci chiar de tine. In caz ca am sa te vad cum treci prin fata ochilor mei, imbracat aiurea si fara sa respecti cateva reguli de bun simt, si o sa simti cum ochii mei chiar te urmaresc de data asta, te rog sa intri pe blogul meu si cu siguranta vei gasi un articol care iti va critica stilul vestimentar. Desigur ca iti voi oferi si o solutie care te va ajuta sa scapi de mine. Si sa nu te rusinezi, poti sa ma critici si tu pe mine. Sunt sigur ca pot invata ceva din critica ta.

Poti rasufla usurat acum, in articolul pe care inca il citesti ti-am oferit doar un paragraf cu tine in prim plan. Pe viitor poti fi vedeta blogului meu. Dar nu uita, e vorba de “clona” ta, aia pe care oricum nu ai sa o cunosti niciodata si care nu va avea nici un nume. Ii vom pastra anonimatul pentru totdeauna, deci nu te obosi sa o iei la intrebari.

Sa stii ca acum a ajuns la final prima noastra intalnire si daca tu consideri ca nu ai avut parte de o intalnire reusita am sa te rog sa-mi lasi un comment si sa spui tot ce ai pe suflet. Si nu uita…

Life is all about fate!

5 thoughts on “O noua soarta

  1. Pingback: Eleganta si stil | Life...

  2. Pingback: Articolul cu numarul 100 | Life...

Leave a Reply

