Sedus si abandonat

Deja am ajuns la a doua intalnire, si azi cred ca am sa te critic rau de tot. Dar e cel mai bine asa, sa te obisnuiesti cu mine inca de la inceput. Si te rog sa nu ma vorbesti de rau dupa ce citesti articolul, nu de alta dar nu imi place sa sughit. Azi am sa vorbesc cu tine, cel care isi spune in gand ca e cel mai mare mascul dintre toti, mai ales tu, cel care ai fost parasit si abandonat de prietena ta.

O sa fie vorba de un caz mai special, pentru ca o sa presupunem ca fosta ta prietena – nu uita, fosta ta prietena si nu actuala – te-a anuntat ca te-a parasit pentru altul mai bun decat tine. Bun, acum esti singur si abandonat, SOARTA! Dar, iti mai spun eu un secret. Iti meriti soarta, si am sa te rog sa recitesti de cat mai multe ori secretul pe care tocmai l-ai aflat de mine.

Am sa iti spun inca de la inceput, ca minunata ta fosta prietena a luat cea mai buna decizie. Si te rog sa nu ma injuri, dar asta e adevarul. Minunata fata care ti-a fost alaturi, si care acum te-a parasit, avea si ea niste nevoi pe care tu nu i le-ai satisfacut. Esti socat, nu? Sunt sigur ca tu credeai ca numai ea trebuie sa-ti satisfaca tie nevoile, dar din pacate nu e chiar asa cum crezi tu. Si ea vrea sa-i fi alaturi cand are nevoie de tine, si ea merita afectiune din partea ta si nu in ultimul rand, vrea sa simta ca pentru tine, ea e cea mai importanta persoana din viata ta. Sper ca ai inteles deja cum sta treaba, pentru ca nu am sa intru in detalii, si sa-ti descriu cum ar trebui sa te comporti cand esti intr-o relatie.

Acum, sa-ti spun si ce s-a intamplat cu fosta ta prietena. Intr-o zi, cu mult soare, in peisaj a aterizat un alt mascul, tot asa ca si tine, dar care a stiut inca de la inceput cum sa se comporte cu ea si cum sa-i satisfaca nevoile. Si, desigur ca nu a cerut nimic la schimb, pentru ca minunata fata, la care inca te gandesti, i-a oferit cam tot ceea ce vroia el. Dupa cum zice si un proverb “Dupa fapta, si rasplata!“.

In final o sa-ti spun ca ai fost putin cam fraier. Nu ai stiut sa apreciezi ceea ce ai avut langa tine. Si mai am inca o rugaminte. Sa nu incepi sa tipi la mine, si sa-mi spui ca si fetele isi merita cateodata soarta. Acum e vorba despre tine, masculul alfa care tocmai a fost parasit si abandonat. Pe viitor ar fi frumos sa te interesezi de ceea ce e in sufletul prietenei tale, si mai ales nu uita sa o intrebi cam ce vrea de la tine.

Acum, daca esti singur si abandonat, SOARTA!

4 thoughts on “Sedus si abandonat

  1. Pingback: Gelozia | Life...

  2. Pingback: Gelozia (partea a 2-a) | Life...

Leave a Reply

