Nu fi prost! (partea a 2-a)

Sper ca intalnirea cu clona ta a fost una reusita si ai reusit sa socializezi fara a crea prea mari probleme. Desigur, sunt sigur ca acum nu ai mai vorbit mult si prost. Acum, ca ti-ai terminat de baut paharul de vin, o sa trecem la alte lucruri serioase. Am sa ma uit in ochii tai si o sa-ti spun ca inca nu ai scapat de mine. Nu scapi asa de repede de cuvantul “prost“. Momentan am trecut doar de prima etapa. Inca mai ai de muncit ca sa ajungi sa-ti uimesti clona.

Sa stii ca mai poti avea probleme cu cei din jurul tau si atunci cand incepi sa te lauzi cam mult. Eu te inteleg ca ti-ai cumparat masina rosie, pe care scrie numele tau cu foita de aur si ti-ai personalizat numarul masinii cu primele trei litere din prenumele tau. Dar crede-ma, e de ajuns sa-mi spui doar ca ti-ai cumparat o masina. Nu prea ma intereseaza detaliile. Pana la urma e doar masina ta si doar tu te plimbi cu ea in fiecare zi. Daca incepi sa te lauzi prea mult s-ar putea sa fi considerat un mare arogant si o persoana care crede ca trebuie sa fie tot timpul in centrul atentiei. Sa stii ca si eu mi-am luat pijamale brodate cu fir de aur, pe care scrie frumos si cu litere mari “SOARTA!“. Dar, asta doar tu o stii pentru ca imi citesti blogul. In rest nu am spus nimanui si nici nu ma laud cu pijamalele mele. Te rog sa nu-mi faci poze seara cand ma pregatesc de culcare, s-ar putea sa ramai orb de la atata fir de aur.

Inteleg ca esti entuziasmat si ca vrei sa stie toata lumea de achizitiile tale. Insa nu te lauda prea mult. Poate cei de langa tine vor sa aiba si ei parte de ce ti-ai cumparat tu, dar momentan nu-si permit si in momentul ala vei fi privit cu alti ochi daca tot incepi sa te lauzi. Incearca sa gasesti modestia aia care se ascunde undeva prin tine in momentul ala. E mai simplu sa spui ca ti-ai cumparat masina…si atat. Daca cei de langa tine te vor ruga sa le dai mai multe detalii, atunci te poti lauda cat vrei tu. Nu uita ca trebuie sa faci cinste. Nu poti scapa chiar asa usor, doar e o masina noua. Si am sa te mai rog sa accepti si parerea celor din jur. S-ar putea sa nu le placa masina ta, dar nu sari la bataie. E de ajuns sa-ti placa tie. Am stabilit deja ca doar tu o conduci in fiecare zi.

E duminica, asa ca acum poti dormi linistit. Inca nu stiu daca va exista si partea a 3-a, dar sunt cu ochii pe tine.

P.S. Pijamalele mele cu fir de aur nu exista si te rog sa nu te intristezi cand citest acest rand. Soarta!

Si prima parte o gasesti aici https://fatebygeorge.wordpress.com/2013/11/01/nu-fi-prost/

Leave a Reply

