Gelozia

keep-calm-and-don-t-get-jealousAm sa-ti spun inca de la inceput ca o sa impac pe toata lumea si am sa impart articolul in doua parti. O sa-ti dai tu seama de ce fac asta. Am sa-ti vorbesc azi despre o mare greseala pe care o faci in momentul in care te transformi intr-un Hulk foarte gelos. Il stii deja pe Hulk, omul ala mare si verde cu multi muschi. In caz ca iti lipsesc muschii iti recomand sa mergi la sala.

Acum sa intram direct in subiect. Tocmai ti-ai vazut prietena in compania altui baiat, dar habar nu ai de ce a ales ea sa iasa cu un alt baiat. In momentul ala te transformi, iti iei prietena de mana si incepi sa-i reprosezi tot felul de lucruri. Doar esti gelos, mintea ta iti spune ca ai dreptul sa spui orice. Si te trezesti ca a doua zi iti da papucii, pentru ca ai pusa o eticheta pe tine “Pericol de gelozie!“.

Iti spun direct ca ar fi fost mai frumos daca ai fi comunicat cu minunata ta prietena si asa poate chiar aflai de ce a iesit ea cu un alt baiat, fara ca tu sa stii. Si crede-ma ca poti fi un om foarte calm cand discuti cu ea. Nu e nevoie sa tipi sau sa vorbesti urat. Intr-o relatie e nevoie de comunicare, respect, incredere si multe altele. Sper ca deja stii chestiile astea. Daca tu chiar ai dreptate si prietena ta te insala, te asigur eu ca are un motiv destul de bun. Am vorbit desprea asta cand ti-am povestit de ce ai fost sedus si abandonat. In caz ca nu te insala, daca vei sti cum sa vorbesti cu ea, vei afla si de ce a iesit cu altul.

In final o sa-ti spun un secret. Prietena ta a ales sa fie cu tine. Te asigur ca a avut niste motive destul de bune pentru care a facut alegerea asta. Daca nu vei fi in stare sa o pastrezi langa tine, cu siguranta va gasi pe altcineva care va sti sa o faca sa se simta apreciata. Deci totul depinde de tine.

Sa nu incerci sa-mi spui ca te-am pus intr-o lumina proasta cu acest articol. Cum ti-am spus la inceput, va urma si partea a 2-a. Momentan te rog sa-ti accepti soarta.

2 thoughts on “Gelozia

  1. Pingback: Gelozia (partea a 2-a) | Life...

  2. Pingback: Jocul seductiei – respecta-i alegerea | Life...

Leave a Reply

