Esti o diva!

Daca tot am vorbit aseara cu tine despre gelozie, am zis sa continui sa discut cu tine si azi. Ii mai neglijam putin pe baieti. Dar nu prea mult ca dupa aia o sa-mi sara in cap. Urmeaza sa-ti stric putin zenul. Am sa te rog sa nu tipi la mine, in maximum 10 minute dupa ce o sa citesti articolul o sa zambesti din nou.

Am sa vorbesc cu diva din tine azi si o sa te critic cat pot eu de mult. Nu am sa-mi cer scuze, pentru ca o sa-ti spun doar adevarul. Stiu ca ai momente cand ai impresia ca esti o diva, dar nu esti o diva adevarata. Ai doar un comportament care te face sa arati ca o diva insuportabila, cu prea multe fite in cap si cu foarte putini neuroni pe care sa-i poti folosi in situatii de criza.

Nu ma impresioneaza deloc pozele tale de pe facebook cu buzele tuguiate si date cu ruj de culoare roz. Nici nu vreau sa te vad cum iti faci poze in oglinda de la baie. Te anunt ca nu e obligatoriu sa iesi in oras tot timpul cu tocuri de 15 cm. Nu vreau sa calci intr-o groapa si sa-ti rupi picioarele. Si incearca sa asortezi culorile cand te imbraci. Nu iesi cu nimic in evidenta daca pui 10 culori pe tine.

Am sa te rog sa nu folosesti facebook-ul din 5 in 5 minute si sa dai check in chiar si cand mergi la baie. Nu vreau sa stiu ce mananci, cand mergi la culcare sau cu cine faci sex. Astea is treburile tale personale. Stiu ca primesti 100 de like-uri pe minut cand dai check-in, dar esti putin pe treaba ta cand faci chestiile astea.

Nu trebuie sa te plangi la mine daca bate vantul prea tare afara si parul tau s-a miscat cu 2 cm spre stanga. Nu sunt vinovat cu absolut nimic. Nu din cauza mea bate vantul afara. Lumea nu se invarte in jurul tau. Sunt alte persoane mult mai importante decat tine. Incearca sa faci si tu lucruri normale. Sunt sigur ca cei din jur te vor aprecia mai mult.

In cazul in care nu esti o diva insuportabila te felicit. Acum ai un articol pe care il poti flutura in fata tuturor divelor din viata ta. Poti sa le spui ca vor fi mai multe parti ale acestui articol. Daca cumva o sa sara la bataie, sa ma anunti.

19 thoughts on “Esti o diva!

  1. Pingback: Hai la mall! | Life...

  2. Auzi, tu esti…de undeva din partea de sus a tarii? Inca nu imi dau seama clar de unde, dar sunt aproape sigura ca ca nu esti oltean, muntean, dobrogean sau bucurestean.

  3. A! Trebuia sa comentez in legatura cu postarea! Umm…da…eu nu am buze tuguiate, prefer rosu in loc de roz, alternez balerinii cu tocurile, DAR tot sunt o diva!

      • :))) am sa iti fac o marturisire! Recent (adica de aprox. o luna) ma plimbam fain frumos prin magazinase si ma uitam la prostioare, asa cum mai obisnuiesc fetele sa mai faca uneori (noi cheltuim bani din plictiseala). Si tare mi-a fost mirarea sa gasesc un covoras pe care scria VIP cu o coronita pe I. Ca sa pun si eu coroana pe i, a trebuit sa il cumpar, stiam ca trebuie sa fie AL MEU, indiferent daca am nevoie de el sau nu sau daca am cum sa il folosesc! Pentru uzul sau practic maxim l-am pus in BAIE (asa ca m-ai cam nimerit) si din acea zi sunt mai mult decat diva, sunt Regina pe tron! (nu, nu printesa, regina)

      • Mai lipseste totusi ceva din peisaj. Nu e de ajuns covorasul VIP. Ar trebui sa mai ai ceva pe care sa scrie numele tau cu foita din aur :)) acum daca tot esti regina 😀

  4. Pingback: Existi pe Facebook? | Life...

  5. Pingback: Cum supravietuiesti cu o diva? | Life...

  6. Pingback: Esti un lenes! | Life...

Leave a Reply

