Apa si sapunul

cleanCred ca ai auzit de astea doua cuvinte: apa si sapun. Au o linie melodica speciala. Trebuie sa recunosti si tu asta. Ti-am explicat de ce trebuie sa fii elegant. Iti mai spun acum un secret. Din punct de vedere al igienei personale trebuie sa fii impecabil. Si pentru asta ai nevoie initial doar de apa si sapun. Momentan nu o sa-ti spun de lucrurile alea mai complicate. Inca nu vreau sa te sperii. O sa afli pe parcurs ce iti mai trebuie ca sa ajungi la un anumit nivel.

Acum sa continuam cu apa si sapunul – in special apa calda si sapunul ala care nu miroase prea tare a nu stiu ce aroma exotica. Nu imi place cand treci pe langa mine si mirosi mai rau decat animalele de la zoo. Nu vreau sa-mi cada tot parul din nas. Mai am nevoie de el ca sa filtreze aerul pe care-l respir. Daca ma imbolnavesc din cauza ta, o sa ma ai pe constiinta toata viata. Si cred ca iti e de ajuns blogul asta. Iti dai seama sa mai mergi si pe strada si sa auzi vocea mea tot timpul. Nu ai putea trai asa.

Incearca sa faci dus in fiecare zi si cel putin in fiecare dimineata. Asta in caz ca ajungi prea obosit acasa si nu mai ai chef sa faci dus. Dar, in fiecare dimineata sa folosesti cat mai mult sapun si nu te zgarci la apa. Stiu ca e scump metrul cub de apa, dar nu e ca si cum ai folosi zeci de metri cubi de apa pentru un dus. Sapunul nici asta nu e prea scump. In caz ca ai sa uiti zile la rand sa faci dus, o sa ajungi ca un boschetar. Aia au un miros specific. Sigur ai dat de unul cand ai mai mers cu autobuzul.

Si hai sa fim sinceri. Daca vrei sa cuceresti o fata, crezi ca e mai bine sa nu te speli? Iti da un sut in fund fata aia daca nu-i place cum mirosi si nu o sa poti sta pe un scaun o saptamana intreaga. Te-am avertizat acum, deci ai grija ce faci pe viitor. Si sunt sigur ca nici tie nu prea iti convine cand un nespalat se aproprie de tine. Vezi sa te speli si pe fata, pentru ca are si ea nevoie de atentie. Doar vrei sa te pupe fata aia de care iti place asa de mult.

Sper ca ai inteles cam ce vreau de la tine. Nu am vrut sa fiu rau cu tine, chiar deloc. Ti-am spus doar adevarul si stii ca sunt momente cand e cam dureros. Te rog sa te gandesti si la parul din nasul meu. E foarte important pentru mine, pentru ca vreau sa ramana acolo ca sa ma salveze de bacterii.

One thought on “Apa si sapunul

  1. Pingback: Dress code – tinuta office | Life...

Leave a Reply

