Pantofii

Street StylePentru ca ai aflat deja cum sa iti alegi o camasa, azi am ales sa iti povestesc despre pantofi. Te inteleg ca esti indragostit de adidasii tai pe care ii porti in fiecare zi. Dar vor fi si momente in care va trebui sa renunti la ei si vei alege pantofii in locul lor. Stiu ca nici nu vrei sa auzi de acest model de incaltaminte, dar din pacate nu mai ai cum sa scapi.

In cazul in care vrei sa fii cool si sa porti un costum asortat la o pereche de tenisi, iti spun ca asta nu e cea mai buna solutie. Sunt sigur ca ai vazut destule persoane care folosesc combinatia asta, dar inca nu ai ajuns vedeta. Cand o sa vin sa-ti cer un autograf atunci o sa ai voie sa-ti asortezi costumul la o pereche de tenisi. Iti spun inca de la inceput ca o pereche de pantofi o poti purta si cu o tinuta casul. Acum te poti bucura si tu.

Pentru inceput am sa te rog sa alegi o pereche de pantofi maro. O sa ai mai multe posibilitati de asortare si arata mult mai bine. Cand o sa iesi la pensie o sa-i porti si pe aia negri. Apreciez pantofii simpli, dar vei iesi mai mult in evindenta cu un model brogue. O sa cauti tu singur pe internet si o sa-ti dai seama la ce ma refer. Ai grija sa-ti alegi si marimea corecta si incearca sa mergi in magazin ca sa-i poti proba. Nu incerca sa-i cumperi de pe internet si nici nu-i purta ca pe adidasi in fiecare zi. Pantofii au nevoie de “odihna”.

Alege o pereche din piele si talpa sa fie cusuta de pantof. Drumurile de la noi din tara au cam multe gropi si ai vrea sa te tina cat mai mult noua achizitie. Botul sa fie ROTUND! Si ti-am scris cu litere mari pentru ca te-am vazut de prea multe ori cu pantofi avand botul patrat, ascutit sau mai stiu eu ce alte forme geometrice. Si vezi sa nu-ti iei o pereche cu acel tip de bot care priveste spre cer la stelele frumos stralucitoare –  am vrut sa-ti gasesc o poza cu ei, dar din pacate nu am gasit si m-am plictisit cautand. Si vezi sa nu te gandesti sa le schimbi culoarea si sa alegi o pereche alba. Nu vreau sa-ti spun cu cine ai semana.

Daca vrei sa vezi cum arata o timuta intreaga care are in componenta o pereche de pantofi, inceraca sa cauti poze de street style din Italia sau Londra. Acolo vei gasi cele mai bune exemple. Si sa nu te zgarcesti cand vine vorba de bani. Nu iti cumperi pantofi in fiecare zi.

Sursa foto: http://www.gq.com

16 thoughts on “Pantofii

  1. Pingback: Sacoul | Life...

  2. La capitolul asta curiozitatea mea e: cate perechi de pantofi ar trebui sa aiba un tip care nu vrea sa umble cu o pereche stalciata tot anul si chiar vrea sa poarte adidasii doar pe terenul de baschet? Tot asa, vreau varianta rezonabila, nu aia cu poti avea si 100 de perechi. Multumesc!

    • O pereche de pantofi are si ea nevoie de “odihna” cam 24-48 de ore – mai ales pentru pantofii din piele. Cei de piele intoarsa ii poti purta mai des. Eu iti recomand sa ai macar 2-3 perechi din piele normala si 2 de piele intoarsa. Si asa te-ai cam asigurat pentru toata saptamana. Cei din piele de calitate te tin si foarte mult, dar trebuie sa si ai grija de ei.

  3. Are logica ceea ce spui, doar ca nu mi-e foarte clar ce inseamna sa am grija de ei. Sa-i dai cu crema sau trebuie sa le mai faci si altceva? Cat de simplu era cu adidasii: ii bagai la masina de spalat si gata! 🙂

    • Da, cu crema, sau mai nou este un fel de spuma special pentru pantofii din piele. Pentru cei din piele intoarsa este disponibil un fel de spray special pentru curatat. De obicei in magazinele de specialitate iti arata tot felul de produse pentru ingrijire. Nu stiu daca ai auzit si de sanuri. E acel suport in forma de laba a piciorului care vine introdus in pantof, ca sa nu se deformeze.

      Da, cam asa statea treaba cu adidasii 😀

  4. Habar nu aveam, multumesc! Ti-am spus ca sunt incepator 🙂 Incerc sa mai citesc pe unde mai gasesc lucruri, dar cred ca eu am nevoie de informatii mult pra basic ca sa le gasesc in GQ, spre exemplu 🙂

  5. Pingback: Iti rulezi pantalonii? | Life...

  6. Pingback: Cum te imbraci iarna? | Life...

  7. Pingback: Serialele si stiulul – The Blacklist | Life...

  8. Pingback: Cum te imbraci de Valetine’s Day? | Life...

  9. Pingback: Street Style – Poza saptamanii | Life...

  10. Pingback: Cum te imbraci primavara? | Life...

  11. Pingback: Pantofii albi | Life...

  12. Pingback: Ce spun femeile despre barbatii eleganti? | Life...

  13. Pingback: Pantalonii albi | Innocent Thoughts

Leave a Reply

