Cum supravietuiesti cu o diva?

How to survive with a divaDeja ti-am povestit despre cum sta treaba cu divele si azi m-am gandit sa impac pe toata lumea. Daca atunci am vorbit numai cu divele care imi citesc blogul, azi am sa vorbesc cu tine, cel care si-a pus in gand sa cucereasca o diva. Ti-a cazut cu tronc, asta e. Nu mai ai scapare acum si trebuie sa treci la actiune. Sper ca ti-ai facut rugaciunea de seara si de dimineata. Sa stii ca nu este atat de usor precum pare sa supravietuiesti cu o diva langa tine.

Ai vazut-o, ti-a picat fata, ti-a crescut tensiunea si acum incerci sa respiri si tu normal. Acum te rog sa-ti strangi limba de pe jos. Nu mai saliva atat de mult, ca nu ai vazut un model de la Victoria’s Secret. Incearca sa te comporti si tu ca un om normal. Sa stii ca divele au destui lingai pe langa ele, asa ca nu mai incerca si tu sa fii exact ca ei. Primeste destula validare din partea alora. Provoac-o, arata-i ca lumea nu se invarte in jurul ei, incearca sa o tachinezi si sa o atragi in jocul tau. Trateaz-o cu indiferenta si nu-i fa prea multe complimente. Stai tu linistit, e diva si primeste cate un compliment pe secunda. Iar daca vrei sex cu o diva, spune-i direct si dorinta ti se va indeplini. Totusi, vezi ca nu e lampa lui Aladin ca sa ti se indeplineasca instant.

Acum, pentru ca mergi cu o diva la brat, trebuie sa continui sa supravietuiesti. Tot diva o sa ramana in continuare. Iti spun ca o sa se planga la tine in fiecare zi. Sigur exista ceva in lumea asta care sa ii strice zenul. Pregateste-te psihic si asculta tot ceea ce are sa-ti spuna. Ai grija sa mai dai si din cap, semn ca o intelegi. Cand termina ii spui simplu: “O sa fie ok!“. Spune-i cu minimum doua saptamani inainte ca vrei sa iesi cu ea in oras. Ii trebuie mai mult timp ca sa arate perfect pentru intalnirea cu tine. Sa vada si ea cum o sa fie vremea, ca sa stie cum sa-si aranjeze parul, sa probeze 100 de tinute etc. Si te rog sa nu intri in panica cand iti trimite un sms si iti spune ca nu mai vrea sa iasa in oras. Asta o sa se intample cu 5 minute inainte sa va vedeti. Ignora-i mesajul si spune-i ca deja ai facut o rezervare si nu ai chef de mofturile ei. In maximum 2 minute se razgandeste.

Tot secretul e sa stai bine psihic. Daca nu, s-ar putea sa nu rezisti prea mult si sa incepi sa te dai cu capul de pereti. Si nu o pune pe un piedestal. Si tu poti fi undeva mai sus decat ea. Sa vezi ce frumos e atunci. Si ai grija ca divele de obicei se considera femei independente, asa ca lasa gelozia si alte prostii acasa.

In final iti spun ca experienta cu o diva va fi o mare provocare pentru tine. Incearca sa supravietuiesti cat mai mult. Planetele se vor alinia special pentru tine.

Sursa foto: http://www.gq.ro

38 thoughts on “Cum supravietuiesti cu o diva?

      • La negativ nu se zice asa 😀 (am avut un iubit grammar natzi timp de 4 ani).
        Hm! Ciudat! Mi-ai lasat impresia ca divele nu ti-ar lasa decat o reactie gen “merge”.

      • Nu am zis nimic de genul. Sunt sigura ca ai iesi cu o diva – normal, arata bine, are sani, talie, fund si
        Dar ziceam ca nu pareai genul impresionat de dive. (Ce rautacioasa si eu! Te-am incadrat intr-un gen – altul decat masculin!)

      • Dar nu e vorba de sani, talie, fund. Consider ca poti vedea si alte chestii, dincolo de aspectul fizic al unei persoane. Nu poti sa spui ca nu iesi cu o blonda, pentru ca e blonda. Sau nu iesi cu o tipa care are parul cret, pentru ca nu imi place parul ei. Trebuie sa incerci sa si cunosti persoana si cine stie poate o diva merita mai mult 🙂

      • Hm! Interesant! Si eu care credeam ca barbatii sunt mai superficiali! Este foarte frumos din partea ta sa fii atat de tolerant cu divele…

      • Nu prea ma intereseaza ce face turma 😀 Important e ce fac eu si cum ma comport cu o anumita persoana. Si nu cred ca e vorba de toleranta. Eu as zice ca sunt curios sa aflu cat mai multe lucruri despre o persoana.

      • Adica ai fi in stare sa fii cu o grasa cu no sense of style daca ai descoperi ca persoana din ea would be right for you?

      • Cu siguranta nu pentru ca ar avea un sindrom Cushing sau un hipotiroidism… (si divele sunt dive pentru ca nu stiu sa faca ceva cu parul ala al lor si sa isi creeze un look mai putin sexualizat)

      • Vroiam numai sa demonstrez ca pana la a ajunge sa iti pese de cum e persoana, in prima instanta imboldul este unul de tip sexual. Scuze, recunosc, faceam un pic pe interesanta din cauza ca m-a intrigat cat de profund poti privi o diva – am vrut sa vad daca chiar iti pasa cum gandesc blondele platinate 😀

  1. Daca tot dai lectii de gramatica, poate ar fi bine sa stii ca “vroiam” nu exista, este o struto-camila intre “a vrea” si “a voi” 🙂 verifica pe dexonline conjugarile, daca nu ma crezi. da, stiu, in vorbirea comuna asa il folosesti, dar corect gramatical nu este 🙂 http://dexonline.ro/definitie/a%20vrea

  2. Diva sau nu, nu am putut sa nu observ ca are cateva comentarii la adresa ta legate de gramatica, doar ca si ea face greseli (destule), ca asta e viata, oameni suntem, toti gresim. 🙂

  3. Andrei, daca te-a platit George (sau Razvan, nu sunt sigura cum il cheama) e ok, dar altfel nu e cazul sa te superi! Stiu ca si eu gresesc, dar e distractiv sa te iei de altii. Nu de alta, dar multi se ataca, de parca atunci cand ii corectezi indrepti de fapt un bisturiu spre testiculele lor (stiu…”unde este distractia in asta?”). Eu stiu ca am ovarele ascunde in spatele peretului abdominal si accept corectarea ta.

  4. Sincer, ma gandeam ca ai sa ma acuzi ca-i sunt prieten, dar e buna si asta cu platitul 🙂 Si da, chiar nu inteleg unde e distractia in toata faza asta. Adica, sunt atatea modalitati mult mai interesante si mai putin facile de a “te lua” de altii; daca ai merge putin pe subtilitate ar fi mult mai interesant. Si inca ceva, nu m-am suparat deloc, pentru ca nu as avea motive sa o fac. Adica, nu m-as supara nici macar daca “te-ai lua” de mine, de ce as face-o in cazul asta, cand m-am bagat in discutia voastra fara sa ma priveasca? 🙂

  5. Hahahaha Andrei, imi place de tine! Esti simpatic, asa ca poate o sa ma iau de tine pe viitor! :))
    (PS: femeile sunt mai sadice de felul lor, iar barbatii cu prea mult testosteron sunt distractivi!
    PPS: Pe cuvant de onoare – George mi-a dat accordul sa fiu rautacioasa cu el! Credeam ca ii place…)
    :)))))

    • Si poti fi in continuare rautacioasa. Orice replica care vine din partea ta, va avea si un raspuns. Fetele cateoada cred ca daca is rele cu noi, baietii, ne mai inchid gura. Dar mai sunt si exceptii. Sau mai bine zis aia care nu-s in stare sa poarte o discutie cu o fata, indiferent de ce zice ea, o sa fie calcati in picioare.

  6. :))))) la faza cu ingerul ar trebui sa te cred pe cuvant, pentru ca ceea ce spui pe aici te cam contrazice. desi, si dracusorii tot niste ingeri sunt, doar ca domiciliaza la subsol, nu pe norisor :)))

  7. Daca nu imi raspundeai la “rautati” nici nu iti mai comentam. Dar, pana la urma, cred ca intelegem diferit termenul – eu il foloseam in sens pozitiv. Pentru ca te plac :)) Ca atunci cand in clasa a 5a ciupesti pe cineva pentru ca iti place de acea persoana.
    Iar legat de dracusori…ce sa zic…fiecare are o viziune diferita fata de un lucru pe care il priveste. Sau fata de un om pe care il priveste. Este dreptul vostru sa ma judecati asa cum aveti chef.

    • Noi nu judecam pe nimeni. Nu am eu dreptul sa te judec pe tine. Poti sa-ti spui parerea exact cum vrei tu, iar eu o sa-ti raspund de fiecare data. Chiar si la orice “rautate” de a ta. Si nu am sa incerc sa-ti schimb parerea. E ceea ce gandesti tu si trebuie sa ne exprimam exact asa cum vrem.

      Si da, fiecare vrede lucrurile asa cum vrea el si de aceea nici nu trebuie sa-i judecam pe cei din jurul nostru 🙂

  8. Aici trebuie sa ii dau dreptate (acum, ce sa zic, esti convinsa ca ne cunoastem, deci mai rau decat faza cu platitul nu are cum sa fie), nu judecam pe nimeni, doar ne exprimam opiniile. Mai “veninos” sau mai dragalas, depinde de situatie. Si pentru ca te-ai bagat in asta nu ai niciun drept sa te plangi. :)))

  9. Pingback: Divele si machiajul | Life...

  10. Pingback: Hai sa fim doar prieteni! | Life...

  11. Pingback: Pantalonii albi | Innocent Thoughts

Leave a Reply

