Mai porti papion?

Bow Tie - Street StyleUltima oara ti-am povestit de tinuta office, asa ca azi am decis sa-ti povestesc despre un accesoriu rar intalnit acum cativa ani: papionul. Azi te vad cam peste tot cu el si ma mir cum de nu ai ajuns sa-l porti si cand dormi. Multe persoane au ajuns sa spuna ca papionul este invechit acum si nu mai trebuie sa-l purtam. Desigur, m-am trezit eu azi dimineata si m-am gandit sa-i contrazic pe toti cei care zic chestia asta. Mai intai o sa te critic putin si dupa aia mai vedem cum evolueaza lucrurile.

Am ajuns sa te vad purtand papionul si fara sa ai o camasa pe tine. L-ai asortat la un tricou si o pereche de jeans. Arati cam ridicol asa si nu prea cred ca te-ai uitat in oglinda sa vezi cum arati cu papionul la gat si totusi purtand un tricou. Pe Marte sigur te-ar primi asa imbracat. Ar fi o tinuta ideala. Si nu am sa inteleg de ce tu, ca fata, te-ai gandit ca acest accesoriu poate fi purtat la mana, sau mai jos de gat sau cine stie la ce te-ai mai gandit. Nu mi-a placut sa te vad cu papion nici atunci cand ai venit sa-mi aduci un suc. Stiu ca e job-ul tau si ai o uniforma, dar totusi de ce ar trebui sa porti papion? Te rog sa-i arati sefului tau articolul asta si poate te alegi si cu o marire de salariu. Daca te da afara, atunci poate e timpul sa te gandesti sa faci altceva cu viata ta si poate o sa-mi multumesti pentru asta.

Sunt de acord ca papionul trebuie purtat, in primul rand, de baietii aia care apar pe covorul rosu si au de gand sa primeasca si ei un premiu. Ii stii deja si ar fi bine sa recunosti ca te uiti la multe seriale si filme. Pentru ei exista numai papionul negru  asortat cu o camasa alba si purtand un smoching (cica asa zice DEX-ul ca s-ar scrie). Si te asigur ca s-au chinuit ca sa obtina nodul ala perfect si de aia le sta asa de bine purtand minunatul accesoriu. Americanii ii zic self tie si doar atunci poti spune ca porti cu adevarat un papion. Acel papion care are deja nodul facut e mai mult pentru lenesi. Recunosc ca si eu am unul cu nodul deja facut, pentru ca sincer nu am chef sa-i fac eu nodul.

Daca vrei sa porti un papion, ar fi bine sa incerci sa fii cat mai original. Asa, cu siguranta, nu te vei asemana cu restul turmei. Si intotdeauna sa-l porti asortat cu o camasa si cu restul tinutei. Incearca sa fii cat mai elegant cand porti acest accesoriu. Lumea va aprecia cand va vedea ceva diferit. Poti gasi pe internet cum sa faci un nod la papion. E foarte simplu si te vei obisnui imediat sa faci un nod.

In caz ca vrei sa ma contrazici cu ceva, am sa te rog sa-mi lasi un comment. Si, in final, o sa-ti mai spun ceva: “Stilul este un mod de a spune cine esti, fara a fi nevoie sa vorbesti” – Rachel Zoe.

Sursa foto: http://www.gq.ro

9 thoughts on “Mai porti papion?

  1. Daca port un sacou albatru cu camasa (am de ales intre alba si albastra) papionul ce culoare potrivita ar tebui sa aiba? Iti multumesc!

    • Eu as alege o culoare putin mai deschisa la papion. De exemplu, un papion crem cu niste dungi albastre si rosii. Dar alea rosii sa nu fie cu un rosu care sa iasa rau in evidenta. 😀

    • Uite iti dau si un link catre un papion 🙂 ca sa iti dai seama cum ar trebui sa arate dungile 🙂 E exact cum ti-am spus eu, dar fara culoarea aia neagra care mie nu-mi place 🙂

  2. Pingback: Iti rulezi pantalonii? | Life...

  3. Pingback: Accesoriile | Life...

Leave a Reply

