Divele si machiajul

DivaMi se facuse cam dor de dive si parca le-am neglijat in ultimele zile. Si totusi imi ofera si subiecte bune pentru blog. Trebuie impacata toata lumea pana la urma. Acum pentru ca stii cum sa supravietuiesti cu o diva, a venit momentul sa le analizam din cap pana in picioare. Sa punem diva din tine in centrul atentiei. Doar asta iti place cel mai mult, ca lumea sa se invarta in jurul tau si tu sa stai cu un bici in mana. Deja cred ca ai inceput sa zambesti si te rog sa te uiti in oglinda, pune buzele in pozitia clasica de diva si fa o poza. Iti vei pierde zambetul in curand si vreau sa-l ai ca amintire.

Te-am vazut azi dimineata in statia de autobuz si aveai o tona de machiaj pe fata. Mai intai m-am intrebat de ce esti in statia de autobuz si nu intr-o masina cu sofer personal. Dar am zis sa nu-mi chinui neuronii cu noaptea in cap si sa-i mai las sa viseze la plaja din Hawaii. Si sa revenim la machiaj, pentru ca m-am cam speriat cand te-am vazut. Am crezut ca a nins o noapte intrega pe fata ta cand am vazut stratul mare de machiaj. L-as fi putut lua cu lopata, dar imi era frica sa nu te zgarii si dupa aia sa tipi la mine. Si rujul, of, ce culoare. Ma mir ca nu ti-ai dat si dintii cu ruj. Ai grija cu rujul rosu ca iese prea tare in evidenta si daca ii aplici o ventuza unui baiat pe obraz s-ar putea sa inceapa sa te urasca.

Nu am nimic impotriva folosirii machiajului, dar totusi exista niste limite. Si daca ajung sa dorm la tine si dimineata ma trezesc si ma uit la tine, nu as vrea sa ma sperii cand te vad fara machiaj. S-ar putea sa am un soc si sa ies in strada dezbracat si o sa ma salte politia. O diva ca tine nu cred ca va veni sa ma salveze. Incearca sa folosesti si un ruj care sa te avantajeze si sa mai scoata si altceva in evidenta, nu numai buzele. Nu ma pricep la chestii din astea, dar imi plac fetele care se machiaza cu bun simt si in asa fel incat sa iti vina sa te uiti la ele non-stop.

Nu stiu daca ai observat, dar cand arati ridicol se uita lumea cam insistent la tine. Si azi dimineata cand te-am vazut, era sa-si rupa unul gatul cand se uita la tine. Cred ca a avut si el un soc. Ma intreb, oare ai dat check in din statia de autobuz? Facebook-ul ar fi trebuit sa stie ca esti acolo, dar tu esti o diva si parca nu iti permiti sa stie lumea ca mergi cu autobuzul. Oricum in autobuz is numai babute si mosnegi, deci te-ai scos.

Sper ca nu ai uitat sa-ti faci poza si te rog sa o pui pe Facebook si sa adaugi si un link la articol. Sa stie lumea cine te-a suparat asa de dimineata. In caz ca totusi vrei sa ma certi, imi poti lasa un comment. Dar te rog sa fii ying si yang.

Sursa foto: http://www.hispotion.com/

15 thoughts on “Divele si machiajul

  1. Pingback: Esti un zgarcit! | Life...

  2. Pingback: Divele si restul lumii | Life...

Leave a comment