Fara titlu

EyeDa, fara titlu. Nu prea am inspiratie in dimineata asta si m-am gandit sa scriu altfel fata de cum deja te-am obisnuit. Stiu ca o sa fie un soc pentru tine. Sau poate nu. Ieri am avut peste 1600 de vizualizari si am ajuns la un total de aproximativ 15.000 de vizualizari. Si asta doar intr-o luna – vreau sa ma laud. Asa ca azi imi permit si eu sa aberez si sa-ti scriu fara sa ai un subiect anume la articol. Si nici nu o sa-ti scriu prea mult.

Ascult o melodie de bumtzi bumtzi acum si am sa te provoc si pe tine sa o asculti, chiar daca nu iti place sa mergi in club. Am citit aseara mai multe bloguri, in special cele care imi erau recomandate de WordPress. Concluzia a fost ca lumea sufera. Al naibii de rau. Si sufera din cauza dragostei si a sexului. Trist. Nu-mi place sa-mi arat sentimentele in public si de aceea nu-mi place sa-i vad pe altii cum isi exteriorizeaza ceea ce simt. Stiu, nu trebuie sa-i judec pe cei care o fac. E treaba lor si suporta consecintele.

Suferi din dragoste? Ti-a dat papucii prietena sau prietenul? Daca DA, nu crezi ca e cazul sa treci peste si sa te gandeste la ce mai faci si cu viata ta? Macar acum ai timp mai mult sa te gandesti si la tine. Poate ai avut de invata niste lectii si e momentul sa nu mai faci din nou aceleasi greseli. Gata, esti singur acum si nu se mai intoarce inapoi nici zana care iti statea la brat si nici printul care venea calare pe un cal alb la usa blocului tau. Daca vrei sa traiesti in trecut, e doar decizia ta. Poti sa suferi, dar nu prea mult.

Nu mai primesti sex? Soarta! Poate nu esti chiar asa de bun la sex sau poate nu ai stiu sa comunici cu partenerul de viata. Daca ai facut ceva si nu i-a placut, iti reduce portia de sex cu siguranta daca nu vei comunica. Si atat! Pe scurt, e nevoie de comunicare daca vrei ca totul sa fie perfect.

Deschide ochii si incearca sa te bucuri de ceea ce ai azi in viata ta. Ne auzim!

3 thoughts on “Fara titlu

  1. Pingback: De ce Made To Measure? | Life...

  2. Pingback: Esti un lenes! | Life...

  3. Pingback: Fara titlu | Life...

Leave a Reply

