De ce Made To Measure?

London Street StyleIeri a fost o zi fara inspiratie, dar in dimineata asta, desi e cam frig afara, am ce sa-ti scriu. Am fost intrebat de un coleg de ce as alege un costum Made To Measure si nu mi-as cumpara unul dintr-un magazin. I-am explicat care sunt motivele mele si am primit un raspuns destul de sec. Costumele gata facute sunt mult mai ieftine. De acord! Dar care dintre ele iti vine cel mai bine? Si nu e ca si cum mi-as lua asa ceva in fiecare zi. M-am decis sa te conving si pe tine sa-ti faci macar un costum Made To Measure.

Cred ca ai citit interviul cu Bobby M. de la Dragon Inside si ti-ai facut deja o parere despre avantajele unui costum facut la comanda. Stiu ca tatal tau ti-a lasat mostenire costumele lui, dar crezi ca ai arata bine imbracat cu ceva care nu e facut pe masura ta? Sunt sigur ca ai fost de foarte multe ori la cumparaturi si ti-a placut mult o piesa vestimentara, dar te-ai chinuit ceva timp pana sa gasesti marimea perfecta. Si chiar si cand ai gasit-o nu ai fost prea multmit. Hainele din magazine sunt facute dupa anumite standarde si daca nu te incadrezi in acele limite, e foarte greu sa-ti gasesti ceva care sa-ti vina perfect. De aceea te-am mai si sfatuit sa faci o vizita pe la un croitor.

Un costum Made To Measure o sa-ti vina perfect si o sa fie facut exact cum vrei tu. Nu vei avea o maneca mai lunga decat cealalta, la umeri se va aseza perfect si lungimea acestuia va fi exact asa cum iti doresti tu. Daca alegi sa mergi la un croitor, il vei vizita de mai multe ori. Este nevoie de minim 3 probe pentru costumul tau si asa iti vei da seama si cat e de important ca acesta sa-ti vina perfect. Pentru inceput iti poti face doar un sacou la comanda. Asa te vei obisnui cu procesul si vei sti la ce sa te astepti cand te vei decide sa treci la nivelul urmator.

Stiu ca ai un buget limitat si parca nu ai cheltui prea multi bani pe haine, dar merita sa ai asa ceva in garderoba ta. Si iti repet inca o data. Nu iti cumperi in fiecare zi un costum! In garderoba ta ar fi bine sa ai macar un costum gri si unul bleumarin. Daca maine vei primi o invitatie la o nunta sau alt eveniment, nu o sa te poti imbraca in blugi si tricou. Vei avea nevoie de o tinuta eleganta.

In caz ca nu te-am convins cu sacoul si costumul, incearca macar o camasa facuta la comanda. Nu vei cheltui mai mult de 500 de lei. Si incerca sa alegi si un material de calitate. Nu trebuie sa fie neaparat o camasa de bumbac. Ai si alte optiuni. Numai sa nu te aud ca te-ai decis sa alegi poliesterul.

Daca vrei sa ma intrebi ceva, imi poti lasa un comment. Ne auzim maine cu un articol nou.

Sursa foto: http://www.dragoninside.com

2 thoughts on “De ce Made To Measure?

  1. Pingback: De ce trebuie sa asortezi culorile? | Life...

  2. Pingback: Serialele si stilul – White Collar | Life...

Leave a Reply

