Cumparaturile de sarbatori

ShoppingAu trecut aprope 3 zile de la ultimul meu articol pe blog. Sper ca nu m-ai dat disparut, dar sincer sunt cam plictisit si fara chef de nimic. Am nevoie de niste provocari noi, dar acum e sfarsit de an si ma gandesc ca nu vreau sa schimb nimic pana pe 31 Decembrie. Acum sa revenim la tine. Cred ca deja ai cheltuit ceva bani pe cumparaturile pentru sarbatori. Asa esti tu in fiecare an. Pe ultima suta de metri vrei sa cumperi tot ce gasesti in magazine. Doar e sfarsit de an si ai si primit salariul pe luna noiembrie. Sau am auzit ca ti-ai facut card de credit cu dobanda 0%.

Cand intri in magazine parca esti in transa si vrei sa cumperi absolut orice. Si nu numai pentru tine. Vrei sa cumperi pentru tot neamul. Mos Craciun trebuie sa vina la toata lumea. Nu am nimic impotriva planului tau, dar de cele mai multe ori cumperi niste prostii. Si faci asta pentru ca te grabesti si nu te gandesti pe ce dai banii. Dupa ce ajungi acasa iti dai seama ca nu ai nevoie de tot ce ai cumparat. Te asigur eu ca ai gresit si unele cadouri pentru neamul tau. Nu vor fi pe placul lor.

Totul are o limita. Incearca sa iti iei ceva de care ai nevoie cu adevarat. Nu arunca cu banii in stanga si in dreapta. Iar pentru cei care iti sunt alaturi, ia-le ceva care sa-i bucure cu adevarat. Nu au nevoie de prostii. Poti chiar sa-i intrebi cam ce si-ar dori de Craciun si asa vei avea si mai mare succes. Si daca chiar vrei sa cheltui cat mai multi bani, incerca sa mai si donezi o parte din ei. Sunt destui oameni care nu au ce cumpara de Craciun.

Si nu incerca sa le arati altora ca ai tu cei mai multi bani si de Craciun vei goli toate magazinele. Nu o sa demonstrezi absolut nimic. Incearca sa iesi in evidenta prin alte lucruri.

Deja ti-am scris destul in articolul asta. Sper sa ne mai auzim zilele astea. Daca ai ceva sa-mi spui, sa-mi lasi un comment. Hai pa!

One thought on “Cumparaturile de sarbatori

  1. Pingback: Eleganta vazuta de altii | Life...

Leave a Reply

