Eleganta vazuta de altii

Street Style - MilanSunt in vacanta si din cauza asta nici nu ti-am mai scris de ceva zile. Stiu ca erai obisnuit sa vezi un articol nou in fiecare zi. Soarta! In vacanta asta am zis ca mai mult am sa stau degeaba. Acum cateva minute am citit un articol pe un alt blog si m-am gandit sa ies din greva si sa-ti scriu ceva. Oare iti era dor de mine? Nu cred! Toata lumea acum e ocupata cu fripturica si cu sarmalele. Nici eu nu as avea chef sa mai citesc niste articole pe un blog.

Urmatorul fragment l-am citit pe blogul de care iti spuneam: “Bărbatul care se îmbracă bine de obicei lasă o femeie să-i aleagă hainele sau este homosexual. Unul din opt bărbaţi nu disting culorile şi majoritatea asortează greu modelele. De aceea îţi dai seama imediat cînd un bărbat este burlac”. E frumos scris, cu diacritice. Te poti lua acum de mine ca nu iti scriu si eu cum trebuie. Sa stii ca nici nu o sa te bag in seama. Sunt sigur ca intelegi si fara diacritice. Sa revenim la fragment. Deci, daca te imbraci elegant o sa faci parte din doua categorii: categoria celor imbracati de prietena lor sau categoria celor homosexuali. Asta a spus cel de la care am luat fragmentul. Eu i-as spune ca habar nu are despre ce vorbeste.

Barbatul trebuie sa fie intotdeauna elegant. Desigur, sa nu uitam si de femei. Si ele ar trebui sa se imbrace frumos. Eleganta te va salva in multe situatii. Asta deja ti-am spus de atatea ori. Sunt sigur ca ti-ai dat si tu seama ca o fata va intoarce capul dupa tine atunci cand te va vedea imbracat cum trebuie. Daca ai un tricou si o pereche de adidasi mai rupti, iti spun eu ca trebuie sa muncesti mai mult ca sa te bage o fata in seama.

Cei din jurul tau o sa-ti dea un feedback negativ dintr-un singur motiv: esti mai bun decat ei si tocmai le-ai activat sistemul defensiv. Trebuie sa se apere de cineva care poate obtine orice vrea fara sa depuna prea mult efort. Daca ei se imbraca in fiecare zi cu aceleasi haine si fac parte dintr-un grup de persoane care fac acelasi lucru, tu tocmai ai iesit in evidenta si vei fi executat. Nu trebuie sa-ti pese de cei care habar nu au cum sa se imbrace. Ei nu o sa-ti dea niciodata un sfat bun. Incearca sa-i asculti doar pe cei de la care chiar ai ce invata. Daca porti o camasa, un sacou, o pereche de pantaloni si niste pantofi perfecti, nu inseamna ca esti homosexual. Stii sa te imbraci si atat! Iar prietena ta nu a stat langa tine tot timpul ca sa-ti alegi hainele. Arata-le celor din jur ca eleganta poate face numai bine. Iar sexualitatea nu este definita de felul in care te imbraci.

O sa-ti las si link-ul catre articolul despre care ti-am vorbit. Ma intorc si eu a portia mea de friptura. Ne mai auzim!

Sursa foto: http://www.gq.com

5 thoughts on “Eleganta vazuta de altii

  1. Statistic vorbind, totusi, majoritatea barbatilor nu privesc cumparaturile ca fiind ceva care sa ii destinda si sunt mai relaxati cand vine vorba de tinute (indiferent de cat de bine imbracati sunt, daca poarta 2 zile acelasi tricou nu plange nimeni). In plus, barbatii aleg comoditatea inaintea aspectului (chilotii trebuie sa fie comozi, pantofii trebuie sa fie comozi, parul trebuie doar sa fie tuns, nu si epilat etc).
    Totusi, sunt de acord cu revolta ta. Este evident ca un barbat care se imbraca bine inseamna ca doar stie sa se imbrace si atat! Nu ca ar fi homosexual. Insa, sincer, nu cred ca barbatii se imbraca prost dintr-un sentiment de homofobie, ci din proasta educatie. Si femeile la fel, ca sa nu crezi ca va atac sexul. Din punctul meu de vedere, modul in care ne prezentam transmite un mesaj extrem de puternic social, economic, educativ, sexual. Asadar, revenind la prietenele sau femeile care se uita la cum sunt imbracati barbatii de langa ele, criteriile sunt personale, in functie de valorile sociale, economice, educative etc pe care le cauta si cele pe care le transmite respectivul .
    Prin urmare, concluzia mea este ca nu conteaza cum te imbraci, oricum gasesti oameni ca tine in jurul tau. Mai greu sau mai usor, asta este partea a doua.

    • De statistica nu ma iau. Rezultatele depind de prea multi factori.

      Da, nu conteaza cum te imbraci. Dar, un barbat o sa fie mult mai atras de o femei care stie cum sa se imbrace, sa se ingrijeasca etc. La fel si o femeie. Desigur ca sunt situatii in care o sa-l aleaga pe cel prost imbracat. Hainele nu ne definesc omul. Sunt multe de discutat pe subiectul asta.

      • Ideea mea era ca poate o femeie va parea prost imbracata din punctul tau de vedere dar foarte bine imbracata din punctul altuia de vedere. La urma urmei, decolteu + fusta scurta + ciorapi de plasa + cizme de plastic pot sa pasa atragatoare pentru unii si repulsive pentru altii. De ce? Din cauza a ceea ce gandim si ce proiectam prin gandirea noastra, evident!

  2. Pingback: Salonul si baietii | Life...

Leave a Reply

