Divele si restul lumii

Divele si restul lumiiNici nu imi mai aduc aminte cand am vorbit ultima oara despre dive. Mi s-a facut dor de ele astazi si am zis sa mai scriu ceva. O sa fiu un hater. Soarta! Si chiar nu am nimic cu divele. Le-am considerat intotdeauna o provocare, dar hai sa nu le mai ridic in slavi.  Ar fi interesant sa aflu cate dive mi-au citit articolele de pe blog si apoi sa le pun pe ele sa scrie un articol despre divi. Dar sa nu o mai lungim prea mult si sa trecem la treaba.

Discutam intr-o zi cu o diva si mi-a spus ca, indiferent unde s-ar afla, toti baietii intorc capul dupa ea si o analizeaza din cap si pana-n picioare. Nu am avut nimic de comentat, dar am avut o singura intrebare: cati dintre baietii aia indraznesc sa te abordeze? Nu am primit un raspuns clar, dar numarul acelor baieti tindea spre zero. Inteleg ca nu ai curaj sa abordezi o diva, dar iti spun eu ca nu ai nimic de pierdut. Crezi ca e asa de greu sa spui si tu un simplu Salut! si apoi sa faci cunostinta cu ea? Sunt sigur ca esti atras de ea, doar nu degeaba o analizezi din toate unghiurile. Nu e de ajuns sa faci doar asta! Dupa cum vezi divele au o parere foarte buna despre ele si chiar daca iti vor observa privirea insistenta, s-ar putea sa nu primesti nici macar un zambet din partea lor. Cam asta am avut sa-ti spun tie. Acum sa vorbim si cu divele.

Iti inteleg parerea buna pe care o ai despre tine, dar oare e asa cum crezi tu? Oare cum ai reactiona cand un baiat nu ar considera ca lumea se invarte doar in jurul tau? Ma gandesc ca ai fi mai atrasa de el, avand in vedere ca nu te-a pus pe nici un piedestal. Sunt momente cand trebuie sa cobori cu picioarele pe pamant. Esti si tu un om normal! Nu esti tu singura persoana care se plange in fiecare zi de ceea ce i se intampla. Sunt altii care au probleme si mai mari decat tine. Si crede-ma multi baieti pot fi atrasi de tine, dar sunt si multi care nici macar nu te vor baga in seama. Poate pentru mine esti frumoasa, insa cel de langa mine sa te considere mai putin frumoasa. Experimenteaza pentru o zi viata de om normal. Renunta la titlul asta de DIVA! O zi trece destul de repede.

Acum o sa ma opresc din scris. Mi-e cam foame si nu prea mai am chef sa scriu, dar e posibil sa mai revin cu un articol nou. Ne auzim!

Leave a Reply

