Iarna la romani

Iarna la romaniM-am gandit ca e timpul sa mai scriu si eu ceva pe blog. Am luat o pauza cam lunga si cred ca deja iti era dor de mine. Sper ca a venit iarna si la tine si ti-ai achizitionat o pereche de manusi. Nu uita sa scrie pe ele numele tau. Degeaba existi daca nu ai manusi cu initialele tale. Ma gandesc ca dai la lopata, ca sa iesi din parcare, si ar fi pacat daca lumea nu ti-ar vedea manusile personalizate. Voi fi cam rau in articolul de azi, dar sigur ma vei ierta si vei dormi linistit diseara.

Ninge de cateva zile. Eu deja m-am plictisit! Consider ca a nins destul pentru iarna asta. Te-ai tot plans ca nu ai zapada. Poftim zapada acum! Am sa te rog sa iesi afara si sa faci un om de zapada. Doar ti-ai dorit foarte mult sa ninga. Sunt sigur ca esti si tu pe aici, tu cel care uraste iarna. Dar pe tine am sa te iert de data asta. Deja suferi cam mult zilele astea. Scapi de mine pe ziua de azi.

Azi am sa vorbesc mai mult cu tine, cea care imi citeste blogul. Ieri am avut ocazia sa vorbesc cu tine si te-ai plans asa de mult incat m-am gandit ca mai bine stateam acasa. E zapada mare, deci nu cred ca ar fi observat cineva ca nu sunt la birou. Am primit ieri o replica geniala de la tine: “Ma murdaresc de la zapada!“. Genial! Nu stiu cum ai putea sa te murdaresti de la zapada care e acum afara. Nici macar nu e topita. E prea multa si sincer nu ai cum sa te murdaresti. Da, te poti uda. Doar atat! In rest cizmele tale vor ramane impecabile. Desigur, am primit un raspuns si mai genial: “Ma murdaresc cand traversez strada!“. Genial si asta! Daca ai traversa kilometri de strada, as fi de acord cu tine. Te poti murdari de la zapada aia fleoscaita si plina de sare si nisip. Insa, nu iti ia mai mult de 1 minut sa traversezi strada si apoi vei merge din nou prin nametii curati. Zapada aia alba si fara pete. Cred ca folosesc Ariel de e asa alba. Chiar si cea mai mica murdarie de pe papucii tai va disparea in cateva minute de mers pe jos prin nameti. Practic nu ai nici nu motiv pentru care sa fii asa revoltata. Ninge frumos afara. Parca ar fi mai frumos daca iti iei prietenul de mana si mergeti la o plimbare, chiar daca e cam frig afara. Eu zic ca merita. Sau ce fain ar fi daca te-ai da putin cu sania. Iti spun sigur ca uiti de faptul ca te-ai putea murdari traversand strada. Am sa ma opresc acum. Am fost destul de rau.

Pentru baieti nu am nici un mesaj. Inca! Momentan s-au plans doar ca au dat la lopata cam mult. Soarta! Te resemnezi si dai la lopata in continuare. Te-am vazut cam prost imbracat, dar despre asta am sa discut in alt articol. Scapi de mine pe ziua de azi, dar nu ai sa scapi de prietena ta in caz ca a citit articolul asta.

Iti voi da si melodia pe care o ascult in momentul asta. Sunt mai multe. Eu deja ma gandesc la primavara, deci poate o sa-ti placa. Ne auzim! Mai pe seara o sa ai parte si de poza saptamanii, iar maine o sa vorbim de un nou serial.

P.S. Cuvantul fleoscaiala sa nu-l cauti in DEX. Si inca ceva! Poza de la articol nu are nici o legatura cu zapada de afara, dar am vazut-o azi dimineata pe Facebook.

Leave a Reply

