Pauza!

A inceput si luna Februarie. Va fi o luna mai speciala. Vei scapa de mine! M-am decis sa iau o pauza mai lunga si asta va fi primul si ultimul articol pe luna asta. Am destule articole in draft pe care nu le-am publicat, insa nu am chef sa ma mai uit peste ele si nici nu mai am chef sa mai scriu ceva nou.

Diseara poti sa-ti iei vecina de la 4 si sa sarbatoresti cu ea. Vei scapa o luna de criticile mele. E posibil sa ma razgandesc, dar sunt sanse cam mici de data asta. Poate doar sa postez in continuare articolul cu poza saptamanii, dar nici chef de cautat poze nu mai am. Te las luna asta sa porti adidasi, blugi si un tricou. E cam frig afara si ar fi bine sa mai adaugi ceva la enumerarea asta. Iti promit ca si eu voi face la fel.

Ne auzim in luna Martie cu noi articole. Sa nu uiti sa-mi iei un martisor!

18 thoughts on “Pauza!

  1. Whatever, felul in care pui problema e aiurea si aroganta nu o sa te ajute. Nu te mai deranjez de acum, I promise. Have a nice life, cu sau fara blogul asta care promitea.

    • Ok. Ai luat o decizie foarte buna! Nu am spus ca voi renunta la blog. E doar o pauza. Deci nu vad care e tragedia. 😀

      P.S. Adresa ta de IP e dintr-un range care e foarte cunoscut pe blogul meu.

  2. Pingback: Salonul si baietii | Life...

  3. Pingback: 1 Martie | Life...

Leave a Reply

