Salonul si baietii

Salonul si baietiiPlictiseala e mare si am decis sa scriu ceva, desi ti-am spus ca voi lua o pauza. Sper ca ai intrat pe pagina de Tumblr si ai vazut pozele de street-style. Daca vrei sa dai follow la pagina respectiva, trebuie sa-ti faci si tu cont pe Tumblr. Soarta! O alta solutie e sa-ti salvezi link-ul si asa ti-ai luat de o grija. Sa trecem la treaba acum. Anul trecut, din cate imi aduc eu aminte, ti-am scris cum e vazuta eleganta de altii si cum te pot cataloga unii ca fiind homosexual. Si asta doar pentru ca te imbraci cum trebuie si esti elegant. Acum, iti voi povesti despre minunatul salon la care te duci sa te tunzi. Poate nu mergi la salon si frecventezi o frizerie normala, dar sunt singur ca sunt si destui baieti care merg la salon.

Eu am fost criticat de foarte multe ori din cauza asta, mai ales ca merg destul de des. Bine, nu chiar asa de des. O data pe saptamana. Si sunt intrebat de ce merg si am grija de minunatul meu par in fiecare saptamana. Sunt sigur ca si tu de multe ori i-ai criticat pe altii si ai glumit pe seama lor. Cred ca te-ai mai si gandit ca numai femeile se duc asa de des la salon. Hai sa iti mai spun un secret. Baietii care merg la salon, nu se duc acolo doar pentru tuns. Unii se mai si penseaza, isi fac manichiura, merg la cosmetica etc. Si te asigur eu ca au niste prietene foarte frumoase si primesc sex destul de des.

De ce merg baietii astia la salon? Raspunsul e simplu: pentru ca au grija de ei. Cum ar fi sa iesi cu vecina de la etajul 4 in oras si tu sa ai un par neingrijit? Cum crezi ca s-ar simti saraca fata cand ajunge cu degetele prin parul tau si isi da seama ca e cam grasut asa de felul lui? Iti spun eu ca nu mai primesti a doua intalnire. E vorba de igiena ta personala. Poti sa mergi la salon si sa-ti ingrijesti doar parul. Nu e nevoie sa-ti faci manichiura, sau sa te pensezi. E alegerea ta pana la urma. Si parul tau are nevoie de ingrijire dupa ce-l tunzi. Un spalat si un masaj capilar nu iti strica si nici nu o sa te coste prea mult. Vei vedea schimbarea imediat. Parul tau va arata mult mai bine si vecina ta va fi foarte incantata. Nu e nici o rusine sa mergi la salon. Cum ti-am spus, ai grija de tine. Si nu e deloc o fita. Acum daca iti place sa stai neingrijit, soarta! E problema ta pana la urma. Daca arati bine vei primi mai multe zambete din partea fetelor. Iar daca te intreaba cineva de ce mergi la salon, sa le raspunzi asa: “Spre deosebire de tine, eu mai am grija si de felul in care arat!“.

Nu vei face o gaura in buget daca mergi la salon. Nu vei cheltui mai mult de 200 de lei pe luna. In caz ca nu iti permiti sa ajungi la salon, poti avea si tu singur grija de felul in care arati. Nu iti voi spune cum. Te las pe tine sa iti dai seama. Cam atat pentru seara asta. Ne mai auzim!

Leave a Reply

