Inca un articol fara titlu

Fara descriereInca o zi fara inspiratie in alegerea unui titlu pentru articol. Sau … cred ca nu am chef sa te mai critic. Am zis ca fac o pauza si totusi ti-am mai scris doua articole cu destule informatii. Si chiar am avut cateva vizualizari, chiar si pe articole mai vechi.  Tumblr-ul merge chiar foarte bine, insa ma cam plictiseste si nu-l consider o mare provocare. Am mai multi followers acolo decat aici, insa acolo unii iti dau follow degeaba. Cred ca se asteapta sa le dau si eu follow. Dar nu prea stiu ei ca eu sunt cam hater. Soarta!

Ma gandesc sa mai aduc si pe altcineva pe blog. Sa-ti mai scrie si alta persoana. Dar trebuie sa gasesc pe cineva potrivit, care sa te critice la fel de mult ca si mine. Sau sa-ti dea mai multe sfaturi decat iti dau eu. As vrea sa-ti scrie numai despre stil. De subiectele celelalte m-as ocupa tot eu. Ti-as aduce o diva care sa-ti scrie. Dar parca m-am luat cam multe de ele si nici nu sunt dispus acum sa conving o diva. Desi … ar fi o provocare destul de interesanta. Cred ca am sa trec la alt subiect acum. In articolul asta am sa incerc sa vorbesc despre mai multe subiecte de discutie. Stam si noi la o barfa. Trebuie sa ne mai si imprietenim.

Te-am vazut ca ai cam suferit de Valentine’s Day si te-ai simtit cam singur. Nu-s un mare fan al acestei zile si iti voi spune doar atat: ar fi bine sa ai langa tine o persoana care sa iti spuna cat de mult tine la tine si pe 13, si pe 15, sau chiar in fiecare zi. Nu, nu chiar in fiecare zi. Te vei plictisi. Nu e nevoie de 14 Februarie ca sa spui ce ai pe suflet.

Despre ce sa mai vorbim? Despre mine? Nu cred. Ti-as zice ceva, dar nu sunt genul care sa scriu despre mine. Sa trecem peste. Acum trebuie sa te pregatesti de luna Martie. Vin alte sarbatori. Stii tu, 1 Martie si 8 Martie. Flori, ghiocei si multe alte chestii. Si va trece destul de repede luna. E agitatia prea mare si te vei intreba si tu cand a trecut asa de repede luna Martie.

Bun, provocarile. Tot le-am mentionat mai sus, ar fi cazul sa vorbim putin si despre ele. De ce ti-ar prinde bine o provocare in viata ta? Raspunsul e destul de simplu. Vei descoperi multe lucruri noi despre tine si nu vei avea timp sa te plictisesti. Cand ai parte de o provocare, lucrurile se intampla destul de repede si de asta vei uita de plictiseala. Ai grija, poti deveni dependent de provocari. Si atunci e putin mai nasol. Mai ales cand chiar nu ai parte de nici o provocare.

Am scris deja destul. Sa vedem cu ce inchei acum. Hai sa incheiem tot cu Valentine’s Day. Ciudata luna asta. Mi-a vorbit asa de multa lume despre iubire si relatii, de ziceai ca se intampla nu stiu ce minune pe 14 Februarie. Sunt un mare hater. Recunosc! Ti-ar trebui si tie o diva in viata ta si atunci vei vedea cum stau, cu adevarat, lucrurile in zilele astea festive. A inceput si ploaia acum. Cred ca s-a suparat vre-o diva pe mine.  Gata! De ajuns pentru incheiere. Ti-as lasa si melodia pe care o ascult acum. Dar s-ar putea sa-ti dezvaluie anumite chestii. Si ma gandesc doar sa te fac curios si atat. Daca esti prea curios, imi lasi un comment si iti promit ca vei afla titlul melodiei. Ne auzim! O zi faina!

One thought on “Inca un articol fara titlu

  1. Pingback: Inca putin | Life...

Leave a Reply

