Inca putin

Inca putinSe apropie sfarsitul pauzei. Nu a fost cu adevarat o pauza. Ti-am mai scris cateva articole, din care doar unul de stil. Dupa pauza cred ca iti voi scrie mai multe articole despre cum sa te imbraci. Voi continua sa te critic la fel de mult, pentru ca nu vreau sa-mi schimb stilul de scris doar ca sa te simti tu mai bine. Si cred ca deja te-ai obisnuit cu mine. Ultimul articol a fost fara titlu si am vorbit despre multe chestii. Cel de acum inca nu stiu cum va fi. Nu aveam de gand sa scriu ceva in seara asta, dar mi-a venit cheful asa instant.

Initial as fi vrut sa iti scriu ceva despre cum sa-ti alegi un parfum si cum sa-l folosesti. Si aveam de gand sa te critic rau de tot, dar am sa las articolul asta pentru alta zi. Ar trebui sa apreciezi ca am fost cam bun cu tine in ultima vreme. Nu m-am mai luat mai deloc de tine. Cred ca ai uitat si de vecina de la etajul 4. Ai grija! Vine 24 Februarie. Dragobete. Sa ma iau si de ziua asta? Mai bine nu. E la inceput de saptamana, cand nimeni nu are chef de nimic. Daca te bate prietena la cap, nu vei mai avea scapare. Vei sarbatori si pe 24 Februarie. Dar hai sa vorbim despre altceva. Nu are legatura cu titlul, dar nu mai conteaza acum. Va fi inca un articol in care iti voi vorbi despre diverse.

M-a intrebat cineva, acum cateva zile, despre cum as reactiona daca as avea o prietena care sa ma sune din 5 in 5 minute. I-am raspuns direct: i-as da papucii si nu i-as raspunde la zecile de apeluri. Urmatoarea intrebare a fost: dar daca totusi e vorba despre ceva grav? Atunci am fost nevoit sa detaliez. Si acum am sa vorbesc cu tine, cea care ai putea sa ma suni din 5 in 5 minute. Si sa nu uitam, trebuie sa mai presupunem ca esti si prietena mea. Sper ca stai la etajul 5, ca sa nu te confund cu vecina de la 4. In caz ca ma suni si nu iti raspund, probabil am treaba si cu siguranta voi vedea apelul pierdut. Cand voi putea te voi suna cu siguranta. Daca insisti, ti-am spus deja ce as face. Soarta! Daca e ceva grav totusi? Atunci sunt sigur ca vei putea lasa un SMS in care sa-mi spui ce se intampla. Acela sigur il voi citi indiferent de cata treaba am. De ce? Nu stiu sa-ti raspund inca. Concluzia e urmatoarea. Daca nu iti raspund la telefon, sigur am treaba. Sau poate nu am reusit sa-ti raspund instant. Nu imi iau telefonul la baie. Nu intra in panica. Cum ti-am spus, sigur voi vedea apelul pierdut. Nu te insel cu nimeni. Inca cred ca o relatie se bazeaza pe incredere, respect si sinceritate. Bine, si alte chestii. Dar sa punem pe primul loc lucrurile mai importante. Despre iubire nu am de gand sa-ti povestesc. Si sa nu uitam ca poate am un serviciu si nu pot sa stau tot timpul cu ochii pe telefon. Nici eu nu am sa te deranjez cand vei iesi cu prietenele in oras. O relatie e mai simpla decat crezi tu. E nevoie doar sa fim pe aceeasi lungime de unda si totul va veni de la sine. Ce zici? M-ai mai suna din 5 in 5 minute?

Te las sa te gandesti la intrebarea mea. Ti-am scris destul de mult. E sambata seara si am chef sa lenevesc. Te las. O seara faina!

One thought on “Inca putin

  1. Pingback: Taxi – Iubeste-ma in doze mici | Life...

Leave a Reply

