Accesoriile

AccesoriiAzi iti voi scrie un articol cu un frumos titlu. Nu mai aberam deloc. Lasam discutiile despre diverse pe alta zi. Nu ti-am mai scris de ceva vreme despre stil. Vei citi, acum, un articol despre cum sa iti alegi accesoriile. Ti-am mai povestit despre ele si in alte articole, dar nu prea am intrat in detalii. Sa stabilim ceva inca de la inceput. Pentru ca o tinuta sa fie completa, ai nevoie si de cateva accesorii. Poti renunta la ele fara nici o problema. Este vorba despre un simplu detaliu si atat. Dar cu acel mic detaliu poti iesi in evidenta foarte usor.

Nu vei avea nevoie de 100 de accesorii la o tinuta. Si iti mai spun inca ceva. Ochelarii de soare se poarta numai vara. Nu uita, nu trebuie sa-i porti cand mergi prin mall. Nu bate deloc soarele acolo, e chiar umbra si racoare. Sa trecem la treaba acum. Nu prea am chef sa fiu rau cu tine azi. Ma gandesc ca mai porti si o curea la pantaloni. E un accesoriu destul de simplu, dar trebuie sa stii cum sa-l asortezi la restul tinutei. Cel mai simplu e sa o asortezi cu pantofii sau cu cureaua de la ceasul de mana. Si cam atat! Daca tot am mentionat de ceas, sa-ti povestesc si de el acum. Nu e nevoie sa ai unul cu diamante, mai mare decat palma ta, sau multicolor. Ti-am povestit deja cum sa-ti alegi unul. Iti poti schimba cureaua la el in functie de anotimp. Dar trebuie sa ai si un ceas care sa-ti permita acest lucru. Poti asorta foarte usor cureaua acestuia cu restul tinutei. Ai grija sa fie un ceas functional si sa indice corect ora.

Batista de buzunar ar trebui sa fie si ea prezenta in momentul cand porti un sacou. De obicei nu prea se tine cont de felul in care o aranjezi in buzunar si nu trebuie sa fie de aceeasi culoare ca sacoul. Incearca sa vezi cateva poze de street style si iti vei da seama cum o porti purta cel mai bine. Cravata este cea mai importanta cand vine vorba de o tinuta business. Sa ai mare grija cand o alegi. Trebuie sa se asorteze perfect cu restul tinutei. Pentru asta cred ca o sa-ti scriu un alt articol. E vorba de niste reguli foarte simple si le poti invata foarte repede. De papion deja ti-am vorbit si nu cred ca e cazul sa mai adaug ceva. Alte accesorii? Acul de cravata, bratarile, fularul, manusile, fesul etc. Eu, acum, ti-am povestit de cele mai importante.

La o tinuta e de ajuns sa asortezi maximum 2 accesorii. Nu intra in calcul aici cureaua de la pantaloni. Iar iarna sa nu pui la numar fesul, fularul si manusile. Astea sunt necesare cand e prea frig afara. Consider ca ti-am dat destule detalii. Mai poti cauta si tu informatii pe internet. Ne mai auzim!

One thought on “Accesoriile

  1. Pingback: Cand trebuie purtate accesoriile? | Life...

Leave a Reply

