Ce faci cand mergi la sala?

WorkoutM-am gandit ca nu e prea bine sa-ti scriu articole despre stil in timpul week-end-ului. Macar la sfarsit de saptamana sa stai si tu linistit si sa nu auzi criticile mele. Ti-am scris in alte articole cum sa te mentii in forma si te-am si intrebat daca faci sport. Nu stiu daca ai facut o schimbare, dar sper totusi ca ai ajuns macar o data pe la sala. Nu trebuie sa mergi neaparat acolo, dar ar fi bine sa ai grija de corpul tau.

Dar, totusi, ce sa faci cand mergi la sala. Stiu ca s-ar putea sa te duci numai ca sa vezi niste fete care arata foarte bine. Te asigur eu ca nici nu te vor baga in seama. Fetele vin la sala numai ca sa aiba grija de corpul lor. Nu incerca sa intri in vorba cu ele in momentul in care transpira cel mai tare. Vei fi cam dezamagit. Principalul motiv pentru care vei merge la sala este urmatorul: ai nevoie de miscare si corpul tau are nevoie de putina atentie din partea ta. Nu fi curajos din primele zile. S-ar putea sa nu te mai dai jos din pat dupa un antrenament intens. Pentru inceput e bine sa vorbesti cu un instructor sa-ti explice cam ce trebuie sa faci. Daca vrei si antrenor personal, ar trebui sa te gandesti daca ai bani de ajuns in cont sau nu.

Rezultatele nu se vor vedea din prima zi. Nu te uita in oglinda sa vezi daca masa ta musculara a crescut numai dupa 2 ore de antrenament. Moralul tau va scadea instant. Rezultatele se vor vedea abia dupa doua saptamani. Si asta e valabil pentru fiecare antrenament. Vei observa ca mentabolismul tau va suferi si el o schimbare. Te vei simti si tu mai bine si plin de energie. Sa nu uiti sa te odihnesti. Daca vrei sa cresti in masa musculara, somnul e cel mai important.

Antrenamentele de la sala nu ar trebui sa iti ocupe mai mult de 2 ore. E bine ca in timpul unui antrenament sa faci macar 6-7 exercitii. Pentru inceput vei lucra cu greutati mai mici si nu vei face mai mult de 3 serii pentru fiecare exercitiu in parte. Nu cred ca ai vrea sa ai febra musculara o saptamana intreaga. Pentru primele antrenamente incearca sa lucrezi cu toate grupele principale de muschi. Asa iti vei obisnui corpul cu efortul fizic. Sa faci si cateva exercitii de cardio. Vei invata cum sa respiri in timpul unui antrenament. Te va ajuta foarte mult lucrul acesta. Dupa cel putin o luna de mers la sala vei putea incepe sa lucrezi pe grupe de muschi. Antrenamentele vor deveni mai dificile. Tu decizi cum sa-ti imparti exercitiile pentru fiecare antrenament in parte. E bine sa mergi macar de 3 ori pe saptamana la sala, in caz ca vrei sa lucrezi pe grupe de muschi. Trebuie sa faci macar o zi pauza. Muschii tai au nevoie de refacere.

Pe internet vei gasi multe informatii. Eu ti-am spus doar cateva lucruri de baza. Te vei decurca si singur. In urmatorul articol iti voi povesti despre ce ar trebui sa faci la finalul unui antrenament si in ziua de pauza. Pana atunci, spor la lucru. Ne auzim!

Advertisements

3 thoughts on “Ce faci cand mergi la sala?

  1. Pingback: Universul salii de forta | Innocent Thoughts

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s