Street Style – Poza saptamanii

In seara asta am decis sa-ti scriu mai putin. Dupa antrenamentul de la sala nu prea ma mai simt in stare sa scriu un articol cap coada. Ma gandesc ca ma vei ierta pentru seara asta. Am zis sa continui traditia cu poza saptamanii. Nu stiu daca ai mai intrat pe Tumblr sa vezi poze de street style, dar vei avea ocazia sa vezi si aici destul de multe poze. Pentru azi am ales o poza cu care am facut furori pe contul meu de Tumblr. In momentul asta are 3893 de note-uri. Aceste note-uri semnifica numarul de like-uri si de distribuiri pentru poza respectiva. E vorba de o poza de street style din Bucuresti. A fost realizata de cei de la GQ si sper sa-ti placa si tie. E o tinuta foarte simpla, dar cu stil. Te las sa admiri poza. Daca ai intrebari, lasa-mi un comment. Iti voi raspunde cat pot eu de repede. Ne auzim!

Street Style

One thought on “Street Style – Poza saptamanii

  1. Pingback: Street Style – Poza saptamanii | Life...

Leave a Reply

