Camasa cu imprimeuri florale

Street StyleSper ca ieri ai sarbatorit 8 Martie si i-ai dus flori vecinei de la etajul 4. In caz ca nu i-ai dus, soarta! S-ar putea sa nu mai vorbeasca cu tine 2 saptamani. Cred ca trebuie sa-i gasim si un nume vecinei. O mentionez cam des in articolele mele si deja a ajuns vedeta la mine pe blog. Azi vom vorbi despre camasi. Dar despre unele mai speciale. Ti-am povestit deja cum iti alegi una numai buna pentru tine si sper ca ai inteles cum trebuie sa procedezi.

Te-am vazut de cateva ori cu o camasa care arata ciudat. Cel putin pentru mine. Iti spun inca de la inceput ca e vorba despre parerea mea si atat. Tu faci ce vrei cu camasile tale. Arati ciudat cand porti o camasa cu imprimeuri florale. Stii tu despre ce vorbesc. Acelea viu colorate si cu niste flori mari pe ele. Cred ca in Hawaii nu ti-ar spune nimeni nimic si ai fi in pas cu moda. Ai prea multe culori pe tine cand porti o camasa de genul asta. Ma gandesc cum ai putea sa o asortezi la restul tinutei sau in ce situatii ai putea sa o porti? Hmm, grea intrebare.

Esti barbat si vrei sa fii un domn elegant. Sper ca asta vrei! Camasile viu colorate si care mai au si niste flori pe ele, nu-si au rostul. Desigur, sunt si acele camasi cu imprimeuri florale in culoarea camasii si realizate cu cap si stil. Personal, nu-mi plac nici acestea. Dar in caz ca vrei neaparat flori, alege cu cap camasa. Nu e nevoie sa iesi in evidenta cu 1000 de culori pe tine. Daca vrei cu adevarat sa fii elegant, alege ceva simplu si care sa stea bine pe tine. Nu iti voi mai repeta ce trebuie sa alegi. Ai deja un articol care te poate ajuta si sunt sigur ca ai putea renunta la camasile cu imprimeuri florale. Inteleg ca vrei sa fii cool, dar totusi incearca sa te mai si uiti in oglinda inainte sa iesi din casa. Trebuie sa ai si tu o idee despre felul in care arati. In caz ca totusi nu te descurci, imi poti lasa un comment si vom gasi o solutie.

E duminica si cred ca e de ajuns cat ti-am scris. Dupa o zi insortita cred ca vrei si tu sa te mai odihnesti. Ai grija cum te imbraci maine dimineata. A venit primvara si ai destule optiuni. Incearca sa fii cat mai elegant si sa-i suprinzi pe cei din jurul tau. Ne auzim!

P.S. Din pacate nu am avut chef sa caut o poza cu o camasa cu multe flori pe ea. Am ales o poza de street style pentru articolul asta.

One thought on “Camasa cu imprimeuri florale

  1. Pingback: Cum te imbraci primavara? | Life...

Leave a Reply

