Stii sa folosesti un parfum?

Street StyleVom trece la treburi serioase in seara asta. Sper ca articolul de ieri nu te-a bagat prea mult in ceata, dar daca aveai intrebari cred ca imi lasai un comment. Zic eu! Bun, ti-am promis un nou articol de stil si ma voi tine de promisiune. Ti-am povestit multe lucruri despre eleganta si despre felul in care trebuie sa-ti alegi o tinuta completa. Toate lucrurile astea trebuie completate si de o igiena personala perfecta. Degeaba esti tu elegant si te imbraci cum trebuie, dar nu faci si tu un dus amarat in fiecare zi. Ma gandesc ca vrei sa mirosi si tu frumos cand te vezi cu o fata. Si sunt sigur ca ai in casa macar un parfum. Da, despre parfum vom vorbi azi. Despre alte lucruri care tin tot de igiena ta personala vom vorbi in alte articole.

Intrebarea mea este urmatoarea: stii sa folosesti un parfum. Te-am vazut de multe ori ca te dai cu o tona de parfum si cand treci pe langa mine imi cade tot parul din nas. Nici nu pot sa mai respir cum trebuie. Nu am sa inteleg niciodata fenomenul asta. De ce e nevoie sa te dai cu toata sticla de parfum? Sau mergi la sala si te dai cu parfum inainte de antrenament. Serios? Foloseste deodorant in loc de parfum. Mergi sa faci efort fizic si nu sa impresionezi fetele. Insa, nu e nevoie sa folosesti toata sticla de parfum in momentul in care iesi in oras (sau oriunde te-ai duce tu).

Nu iti voi spune acum cum sa-ti alegi un parfum. Despre asta vom discuta in alt articol. Poti sa vezi articolul de azi ca o introducere. Sunt multe de discutat despre cum sa iei decizia buna cand vrei sa faci o noua achizitie. Gata cu parantezele! Iti spun de la inceput ca nu e nevoie sa dai cu parfum pe haine. Unele materiale pot reactiona mai ciudat si sa te trezesti cu camasa patata, sau cu un sacou de alta culoare. Si pana la urma tu il folosesti, nu hainele tale. Ma gandesc ca nici nu vrei ca mirosul sa dispara dupa numai cateva ore. Ce e de facut in cazul asta? Cum folosesti un parfum? E nevoie sa aplici un puf – scuze de exprimare, dar asta imi trece acum prin minte sa scriu – in niste locuri esentiale. E vorba de locurile alea in care iti simti tu pulsul: incheieturile palmelor, incheieturile interioare ale coatelor si la gat. Si mai este un loc secret: in spatele urechilor. Vezi sa nu incerci sa-ti iei pulsul din spatele urechilor. Si cam atat! I-am mai vazut pe unii ca se pufaiau si pe la fund, sau pe la picioare. Soarta! Nu comentez. Ai grija! Inainte sa te parfumezi e bine sa faci un dus si sa ai pielea cat mai curata. Daca combini mirosul tau ciudat cu cel de parfum, s-ar putea sa iasa ceva ciudat.

Cred ca iti sunt de ajuns informatiile pe care ti le-am dat. Pentru inceput e numai bine. Daca nu ai inteles ceva, e de ajuns sa imi lasi un comment. Ne auzim!

P.S. Pentru articolele din categoria Style voi folosi numai poze de street style.

One thought on “Stii sa folosesti un parfum?

  1. Pingback: Comunica de la prima intalnire | Life...

Leave a Reply

