Street Style – Poza saptamanii

La inceputul lunii a fost ultima oara cand ti-am postat o poza de street style. M-am gandit ca e cazul sa-ti ofer o noua imagine care sa te inspire. Am ales din nou pozele celor de la GQ si sper sa-ti placa si tie. Am zis pozele pentru ca in seara asta am o supriza pentru tine. Poti sa-ti chemi prietena langa tine si sa-i arati si ei o poza de street style. E prima data cand pun pe blog o poza special pentru fete. E o tinuta simpla, dar eleganta si purtata cu atitudine. Pozele sunt facute la saptamana modei din Milano. Stii deja ca sunt un mare fan al italienilor. Au un stil care te poate inspira oricand, mai ales cand vine vorba de alegerea culorilor si asortarea acestora. A venit primavara si tinutele din seara asta te pot ajuta sa iti alegi o tinuta pentru zilele care urmeaza. In caz ca ai intrebari, poti sa-mi lasi un comment. Cred ca am scris deja destul pentru un articol in care iti arat poze de street style. Ne auzim!

Milan Street Style

Milan Street Style

One thought on “Street Style – Poza saptamanii

  1. Pingback: Street Style – poza saptamanii | Life...

Leave a Reply

