Reprosurile intr-o relatie

Girl & boyTi-am spus cum sa comunici la prima intalnire, dar acum m-am gandit sa-ti povestesc despre ce se intampla cand apar certurile si reprosurile intr-o relatie. Uitam de prima intalnire. Acum ai o relatie in toata regula. Ai trecut de multe intalniri si incepi sa intelegi cum e intr-o relatie. Dar ce se intampla in momentul cand nu mai exista comunicarea pe care ti-o doreai tu? Incep minunatele reprosuri. Am sa vorbesc de ele la general si nu conteaza daca esti fata sau baiat. Va critic pe amandoi. Nu scapa nimeni! Eu urasc reprosurile. Si nu conteaza din partea cui vin. Cred ca si tu le urasti la fel de mult ca si mine.

Iti voi spune adevarul inca de la inceput. Daca in relatia ta cineva incepe sa reproseze anumite lucruri, e cazul sa te gandesti ca ceva nu mai merge cum trebuie. Nu incerca sa-ti bati capul si sa gasesti o solutie ca sa fie totul bine. Intr-un final tot se va ajunge la certuri. Stiu ca te-am intrebat intr-un articol daca stii sa iubesti. Si acolo ti-am povestit ca mai bine ai spune ca “am nevoie de tine pentru ca…“. In momentul cand nevoile alea nu iti mai sunt satisfacute, o sa apara reprosurile si certurile. Si uite asa ajungem la concluzia mea: ceva nu merge bine. Daca ai ajuns in punctul asta, e cam greu sa-ti salvezi relatia. Stiu ca sunt asa mai drastic, dar trebuie sa fim realisti. E doar adevarul. Sunt sigur ca vei cauta pe altcineva care sa-ti satisfaca acele nevoi. Si cum ti-am spus, nu conteaza daca esti fata sau baiat.

Totusi, ce ai putea face in situatia asta. Cum poti scapa de reprosuri? Printr-un simplu “joc”. Intr-o relatie e nevoie de doi. Incercati sa scrieti pe o lista acele nevoi de care iti povesteam si apoi faceti schimb de liste. Citeste cu atentie ce a scris celalalt in lista respectiva. Incearca sa comunici cat mai bine si sa discuti despre tot ce s-a scris pe listele respective. In caz ca e ceva care nu va convine, eu zic sa renunti la reprosuri si sa iei o decizie. Si cred ca stii la ce ma gandesc.

Intr-o relatie nu este loc de reprosuri. Sunt alte lucruri mult mai importante. Incearca sa-ti gasesti pe cineva care sa te accepte asa cum esti. Restul va veni de la sine. In caz ca ceva nu merge bine, nu te minti. Nu incerca sa salvezi o relatie care nu are nici un viitor. Nu te-am criticat asa de tare. E luni pana la urma. Stiu ca nu prea ai chef de nimic. Daca ai ceva intrebari, stii ce ai de facut. Ne auzim!

3 thoughts on “Reprosurile intr-o relatie

  1. Pingback: Garderoba de Primavara | Life...

  2. Pingback: Frica de a pune capat unei relatii | Life...

  3. Pingback: Jocul seductiei – respecta-i alegerea | Life...

Leave a Reply

