Garderoba de Primavara

Street StyleImi amintesc ca ultima oara ti-am scris acum 4 zile despre reprosurile care apar intr-o relatie. Sper ca inca nu m-ai dat disparut. Se pare ca nu mai scap de raceala si acum a pus stapanire pe mine o tuse. Si e nasol! Mai pune si tu o vorba buna. Vreau sa scap cat mai repede de tusea asta. Nu prea am reusit sa-ti mai scriu ceva. Poate ti-a fost dor de mine. Azi te-am vazut cam prost imbracat, mai ales acum ca a venit primavara si s-a incalzit afara. E momentul in care trebuie sa-ti schimbi garderoba si sa renunti la hainele de iarna. Acelea iti tin de cald si acum nu mai ai nevoie de asa ceva. Nu cred ca ti-ai dori sa transpiri prea mult.

De dimineata te-am vazut cu ditamai esarfa la gat. Eu i-as zice fular, chiar daca tu vrei sa fii cool. Iti acoperea tot gatul si iti ajungea pana la nas. Nu iti era prea cald? Ai scapat de frig si nu iti mai trebuie minunatul fular. Te-a zgariat cumva amanta si nu vrei sa afle lumea? Eu zic sa nu te complici asa tare. Sunt sigur ca vei gasi alta scuza si nu va fi nevoie sa porti un fular. Vecina de la etajul 4 te va place cu tot cu zgarieturi. Am terminat cu fularul. Mai trebuie sa renunti si la geaca de iarna. Haina aia groasa pe care inca o porti si cred ca iti este destul de cald cu ea. Incearca ceva de primavara. O jacheta care sa-ti vina perfect. Cu siguranta te vei simti mai bine. Poti renunta si la ghete. Nu mai e zapada si nu mai ai pe ce sa aluneci. Scoate pantofii sa vada si ei lumina soarelui. Mai intai ai grija sa fie curati si lustruiti. Si renunta la culorile inchise. E timpul sa mai porti si alte culori ca: verde, maro, portocaliu, albastru etc. Te-ai prins tu cam ce ar trebui sa alegi. Alege o pereche de chinos in locul blugilor de iarna si renunta la pulover. Poti purta numai camasa.

Idee e sa renunti la hainele groase si sa te imbraci cat mai lejer, dar elegant. A venit caldura de acum. La 23 de grade consider ca nu mai e nevoie de fular, sau ale lucruri pe care le porti numai iarna. Ti-am explicat cum sa te imbraci iarna, asa ca ma gandesc sa-ti scriu un articol si pentru noul anotimp. Pana atunci incearca sa-ti pui in ordine garderoba. Ne auzim!

P.S. Articolul l-am scris ieri si l-am publicat de abia azi. Deci, numarul de 4 zile s-a transformat acum in 5.

3 thoughts on “Garderoba de Primavara

  1. Pingback: Street Style – poza saptamanii | Life...

  2. Pingback: Street Style – Poza saptamanii | Life...

  3. Pingback: Cum te imbraci primavara? | Life...

Leave a Reply

