Street Style – poza saptamanii

Ti-am spus in ultimul articol de minunata mea tuse, care inca ma urmareste. Deci, in seara asta am decis sa-ti las doar o poza de street-style, asa cum te-am invatat deja. Saptamana trecuta am avut o poza in plus pentru tine si sper ca ti-a placut. Sper ca voi fetelor ati fost multumite. Pentru azi voi continua cu tinutele de primvara. Deja ti-am spus ca e timpul sa renunti la hainele groase si sa-ti faci ordine prin garderoba. Am ales doi baieti in seara asta, cu doua tinute foarte simple si elegante. Culorile sunt deschise si numai bune pentru acest anotimp. Am sa te rog sa fii atent la accesorii, pentru ca sunt destule de importante. Tinutele astea doua te pot salva in orice situatie, asa ca sunt o sursa foarte buna de inspiratie. Am optat din nou pentru o poza realizata de Tommy Ton, la saptamana modei din Londra. Poza a fost special realizata pentru cei de la GQ. Si sa stii ca ochelarii sunt de vedere, nu au fost luati asa doar de fita. Daca cumva ai o intrebare, imi poti lasa un comment si iti voi raspunde cat pot eu de repede. Sper ca maine sa am un nou articol pentru tine. Ne auzim!

London Street Style

One thought on “Street Style – poza saptamanii

  1. Pingback: Vinul la prima intalnire | Life...

Leave a Reply

