Vinul la prima intalnire

GQ GirlAm scapat de tuse si ma gandesc ca as putea sa iti scriu mai des de acum. Am facut din nou o pauza de 4 zile si, din cate stiu eu, ultima oara ti-am postat un articol cu poza saptamanii. Pentru azi am altceva pentru tine. Candva ti-am spus ca ar trebui sa comunici cat mai bine la prima intalnire si azi iti voi scrie tot despre acest moment important din viata ta. Ma gandesc ca vrei sa-ti impresionezi vecina de la etajul 4 si te gandesti la o cina romantica cu vin, lumanari si multe altele. Vinul! Cea mai grea alegere. Si sunt sigur ca vrei sa-l alegi pe cel mai bun. Cred ca deja ti-ai sunat si un prieten sa-l intrebi si pe el cum stau lucrurile in materie de vin.

Iti spun inca de la inceput ca nu sunt un mare expert al vinurilor, dar pot sa-ti spun unele lucruri de baza. Si nu iti voi recomanda sa cumperi ceva anume. Nu stiu exact ce iti place tie si nici nu vreau sa te bag prea mult in ceata. Pana la urma vorbim de o amarata sticla de vin, pe care o vei goli destul de repede. Ai grija sa nu-ti imbeti vecina. Poate iti doresti, macar putin, sa se intample aceasta minune, dar te asigur eu ca nu e o idee prea buna. In caz ca vecina ta e o diva, atunci poti sa faci ce vrei tu. S-ar putea sa te imbeti tu mai repede. Fetele de obicei prefera vinul rosu si sunt sigur ca imi vor lasa un comment in caz ca ma insel. Tu sa fii pe faza cand citesti articolul. Sa verifici si comment-urile. Poate mai gasesti ceva informatii.

In caz ca vrei sa alegi un vin alb demi-sec sau sec, trebuie sa-ti inviti vecina la o cina. Si ai grija, la cina ar fi bine sa o serveste cu peste sau cu alt tip de carne alba. Sa nu care cumva sa-i dai ceva dulce. Vinul alb nu e bun in combinatie cu un desert. Daca chiar vrei sa o indulcesti, iti recomand sa alegi un vin rosu demi-sec. Merge foarte bine cu deserturile care au in componenta ciocolata. E perfect vinul rosu pentru asa ceva! Poti sa o mai servesti pe vecina ta si cu un stake de vita. Iti recomand un vin rosu sec in cazul acesta. Nu ti-am vorbit deloc despre vinurile dulci. Mie nu imi plac deloc. Sunt bune doar alaturi de un desert, si mai bine as prefera sa beau altceva. Deja ai ceva dulce, chiar iti mai trebuie si o bautura dulce? Vinul rose, la fel, mi se pare o prostie. Tot numai cu un desert il poti combina.

E simplu! Alege intre un vin alb si unul rosu. Sec…demi-sec…cum vrei tu! La prima intalnire ti-as recomanda sa alegi un vin rosu. Ai in articolul acesta informatiile de baza. Acum e randul tau sa mai cauti informatii. Cum ti-am spus, nu iti voi recomanda ce sa cumperi. Pe internet vei gasi multe sfaturi in materie de vin. Iti urez mult succes! Ne auzim!

P.S. Din nou cele 4 zile s-au transformat in 5 zile.

One thought on “Vinul la prima intalnire

  1. Pingback: Massimo Dutti – magazin online in Romania | Life...

Leave a Reply

