Divele si gramatica

Diva GQSper ca ti-a fost dor de mine cat de cat, desi au trecut doar doua zile de la ultimul articol, care sper ca a fost o sursa de inpiratie destul de buna. Dupa ce ti-am scris despre un magazin on-line de la noi, am zis sa le mai salutam putin si pe dive. Mie chiar mi-a fost dor de ele. Le-am cam ignorat in ultima vreme si cred ca au uitat de mine. Bun, mai intai vreau sa te salut divo. Nu am sa te intreb daca esti bine. Sigur esti bine dispusa si plina de viata. Insa, in ultima vreme esti cam profunda. Te vad postand pe Facebook tot felul de chestii siropoase. Dar in seara asta m-ai dat gata. Te rog sa iei un loc. Urmeaza sa te critic putin.

Te-ai luat de gramatica limbii romane si erai revoltata rau de tot. Am crezut ca vrei sa iei pe cineva la bataie. Si stii ce a fost cel mai rau? Si tu a dat-o in bara. Nici tu nu prea o ai cu gramatica. Mai ai de invatat unele chestii. In momentul cand te decizi sa critici pe cineva, incearca sa te uiti mai intai la tine in ograda. S-ar putea sa nu fie taiata iarba cum trebuie. Cand gramatica limbii romane nu va mai avea nici un secret pentru tine, atunci ai voie sa-i critici pe altii. Momentan te rog sa stai in banca ta. Si nu mai posta pe Facebook chestii din astea asa profunde. Ii sperii pe cei din jurul tau. Eu chiar imi fac griji pentru tine. Ironia asta. Sunt cam rau, recunosc! Dar daca imi dai motiv sa ma iau de tine, eu ce sa-ti fac?

Nu incerca sa iesi in evidenta cu lucruri din astea. E penibil. Nu e frumos! Nu e frumos nici ceea ce fac eu acum, dar trebuie sa te critic. Vreau sa cobori putin cu picioarele pe pamant. Nu esti perfecta si nici cei din jurul tau nu sunt perfecti. Crede-ma, si tu faci destule greseli gramaticale. Sunt sigur de asta. Nu se va lua nimeni de tine pe Facebook. La naiba, esti diva. Arati bine si esti prea sexy. Nu cred ca baietii vor sa piarda prietenia ta.

Gata! E de ajuns. Te-am criticat destul. Daca cumva te simti cu musca pe caciula, soarta! Sincer, chiar nu am vrut sa fiu rau cu tine. Dar m-ai suparat rau de tot. Astept sa gasesti si greselile mele gramaticale din acest articol. Te-am pupat!

One thought on “Divele si gramatica

  1. Pingback: Street Style – Poza saptamanii | Life...

Leave a Reply

