Cand trebuie purtate accesoriile?

Street Style ParisIeri am dormit cam mult si nu am mai apucat sa public un nou articol, dar azi vei avea parte de ceva nou pe blog. Ca de inceput de saptamana. Luni! Cea mai nasoala zi din saptamana. Ti-am scris acum ceva timp despre accesorii si azi tocmai am descoperit ca nu prea ai inteles cum stau lucrurile. Se pare ca o cam dai in bara si nu prea stii cand trebuie purtate accesoriile. Te inteleg ca vrei sa fii cool, dar nu e nevoie sa porti ochelari de soare cand afara ploua. Stiu, vrei sa iti impresionezi vecina de la 4 si sa-i arati ca acum stii cum sa-ti alegi tinutele. Dar inca mai ai multe de invatat. Soarta! Imi era dor de cuvantul asta. Nu l-am mai folosit de ceva timp. Suna atat de bine!

Insa, nu ochelarii de soare sunt problema. Un alt accesoriu iti va face probleme in aceasta dimineata. Nu inteleg de ce vrei sa te critic tocmai de luni? Ti-ai ales o zi cam nasoala, mai ales ca nu m-am trezit cu zambetul pe buze. Te vad de cateva zile purtand un fes. Inteleg ca s-a mai racit vremea afara, dar parca e momentul sa renunti la acest accesoriu. Dar poate vrei sa-ti protejezi neuronii. Iti dai seama ce s-ar intampla daca neuronii tai ar raci? Ar veni sfarsitul lumii. Lasa-i putin intr-o vacanta in Hawaii, sa vada si ei cum e sa stai pe plaja in fiecare zi. Nici nu o sa mai aiba nevoie de fes cand se vor intoarce acasa. Dar alt lucru ma nemultumeste pe mine. Acest fes este purtat si in momentul cand stai la birou. De ce? Bate vantul in birou? Este un nor deasupra capului tau si curge ceva din el? Ai un neuron caruia ii place sa fuga de acasa? Stai linistit, mai ai si altii. Lasa-l sa evadeze! Poate s-a indragostit si el putin. Lasa-l sa-si traiasca viata. Da jos fesul! Partidul te vrea fara fes!

Gata cu glumele! Sa revenim la treburi serioase. Fesul il porti doar iarna, cand e frig afara. In momentul cand ajungi la birou, sau acasa, sau oriunde vrei tu, e momentul sa scapi de el. Stiu ca tii la freza ta, dar sigur gasesti o oglinda pe undeva. Trebuie sa stii cand sa porti un anume accesoriu. Ceasul, de exemplu, il poti asorta la o tinuta oricand. De ochelarii de soare nu mai vorbim. Stii deja cand trebuie purtati. Alege o batista de buzunar in momentul in care porti un sacou. Poarta o cravata in cazul ca te-ai imbracat cu o camasa. Cred ca e destul de simplu. Nu trebuie sa-ti dau prea multe exemple.

Te-am criticat destul. Te mai las sa respiri putin. Nu uita, renunta la fes! Daca ai ceva sa-mi spui, lasa-mi un comment. Si poti sa dai si un share la articol. Ne auzim!

One thought on “Cand trebuie purtate accesoriile?

  1. Pingback: De ce nu stii sa alegi o tinuta? | Life...

Leave a Reply

