Ziua mea – un altfel de articol

GQ GirlDa, e ziua mea de nume. Daca in ultimul articol te-am criticat, azi vei scapa de mine. Eu voi fi in prim plan. Nici mie nu imi vine sa cred ca am sa scriu pe blog un articol despre mine. Zi de sarbatoare. Poti sa petreci cu vecina de la 4. Nu am sa te critic. Nu vei mai fi vedeta blogului. Te rog sa nu plangi! Nu imi place deloc cum suna George, dar ma resemnez. Putini stiu de prenumele acesta. Bine ca mai am un prenume pe care il iubesc. Stai linistit! Inca nu vei afla de celalalt prenume. Inca nu suntem chiar asa de buni prieteni. Poate intr-o zi vei afla mai multe lucruri despre mine.

Am zis ca voi fi eu vedeta articolului, dar cred ca m-am razgandit. Uitasem pentru cateva minute de ziua mea. E doar o zi de nume pana la urma. Insa, am primit un SMS de la o persoana foarte draga mie. Una dintre singurele persoane care stie ca mi se mai zice si George. O persoana la care tin foarte mult si ma bucur ca face parte din viata mea. Sa nu te ingrijorezi! Nu voi face o declaratie de dragoste, dar imi pare foarte bine ca a fost prima persoana care mi-a spus La multi ani. Si ma bucur si mai mult pentru ca va fi prima persoana la care ma voi gandi maine dimineata. E bine sa-mi incep ziua cu un zambet pe buze. Gata, prea multa profunzime. Le lasam pe dive sa fie profunde. Ele stiu cel mai bine cum sa impresioneze lumea. Sa nu le luam painea de la gura.

De ce un altfel de articol? Cred ca deja ti-ai dat seama care este raspunsul la intrebarea aceasta. Am uitat de tine si ti-am povestit de mine. Te-am lasat pentru cateva secunde sa faci parte din viata mea. Da, nu suntem prieteni. Dar ia-o ca un bonus. Te-am criticat de atatea ori. Ai si tu nevoie de o pauza. E bine sa mai citesti si despre altcineva. Ne apropiem de articolul cu numarul 100 si poate vei mai avea parte si de alte surprize. Gata, ma duc si eu la somn. E 1:11. Cata sincronizare. Ne auzim!

P.S. Mai am un bonus pentru tine. Nu ti-am mai lasat de ceva vreme o melodie pe care sa o asculti la finalul articolului. Enjoy!

One thought on “Ziua mea – un altfel de articol

  1. Pingback: Sarbatorile la romani | Life...

Leave a Reply

