Articolul cu numarul 100

GQ GirlsIntr-un final a sosit si articolul cu numarul 100. Cred ca sta in draft de mai bine de o saptamana. Dupa ce ti-am scris cum sa te imbraci primavara, m-am tot gandit ce sa-ti povestesc in acest articol. Imi aduc aminte ca ti-am promis ca vei avea parte si de o surpriza. Sincer, inca nu stiu care va fi surpriza. Poate nu vei avea parte de nici o surpriza. Nici macar nu stiu despre ce iti voi scrie. Dar ai scapat de critica mea. Nu ma voi lua de tine deloc. Sunt bun cu tine de data asta. Vom vorbi si noi ca intre prieteni. Sa nu crezi ca va fi asa tot timpul. Te iert numai pentru ziua de azi.

Ascult Coldplay acum si chiar ma gandesc serios sa iti scriu ceva interesant. Imi trece acum prin minte o intrebare. Care este sursa mea de inspiratie? Cred ca ti-am mai vorbit despre asta si in primul meu articol. Asta acum ceva timp. Tu esti vedeta. Tu esti sursa mea de inspiratie. Si in fiecare zi te vad. Bine, in ultima vreme te-am ignorat putin si nu te-am mai bagat in seama. Nu cred ca ti-a fost dor de mine. Am vazut niste tinute interesante in ultima vreme. Nu ai mai fost o sursa de inspiratie pentru blogul meu. Nu am mai putut sa te critic. Bravo! Ai un 10 de la mine.

Ma gandisem sa-ti mai scriu ceva si despre dive. Insa, divele ma plictisesc in ultima vreme. Sunt asa de profunde, incat le las sa traiasca in lumea lor perfecta. Nu ma mai iau de ele. Poate sufera si ele. Nu stiu de unde se trage profunzimea asta. Ma plictisesc cand le vad in starea asta. Mi-as dori sa ma mai surprinda cu cate ceva. Imi place sa scriu despre ele pe blog. Ti-as spune despre cat de profunde sunt ele, dar unele replici le-am primit in privat. Nu ar fi frumos sa le public pe blog. Dupa aia chiar ca nu ma vor mai place deloc divele.

Sa-ti mai scriu ceva despre mine? Sa-ti fac o surpriza chiar asa de mare? Ma mai gandesc, dar cred ca tot as ajunge sa-ti raspund cu NU. Am vazut recent filmul Like Crazy. O poveste de dragoste frumoasa. Da, chiar frumoasa. Numai in anumite momente. E o poveste de dragoste scrisa de la distanta. Dar un film sincer, care te-ar face sa cunosti anumite emotii de care inca nu ai avut parte. Personajele sunt niste persoane simple, dar care stiu sa iasa in evidenta prin ceea ce simt. Gata, nu iti mai povestesc de film. E de ajuns! Incearca sa te uiti. Se termina destul de repede. Nu ai timp sa te plictisesti.

Hai ca am reusit sa iti scriu ceva. Sunt mandru de mine! Nu prea am inspiratie cand stiu ca nu te pot critica. Soarta! Cred ca nu ai avut parte de nici o surpriza. Din nou, soarta! Nu prea imi plac surprizele. Cat de des iti voi scrie dupa articolul cu numarul 100? Inca nu stiu cum sa-ti raspund la intrebarea aceasta. Vom vedea! In caz ca vrei sa-mi spui ceva, imi poti lasa un comment. Te las sa ma critici. Poti scrie absolut orice. Ne auzim!

One thought on “Articolul cu numarul 100

  1. Pingback: Divele XXX | Life...

Leave a Reply

