Romanul si votul

GQ GirlSe pare ca am inceput sa iti scriu cate un articol pe saptamana. Nasol! Daca mai continui asa, vei uita instant de mine. Viitorul chiar nu e portocaliu deloc. Sper ca ai inteles cum sta treaba cu hashtag-ul. Daca NU, #Soarta! Poate iti va mai explica si vecina de la etajul 4. Vezi sa-i mai duci si tu cate o floare din cand in cand. Bun, sa trecem la ale noastre. Trebuia sa mergi la vot week-end-ul acesta. Bine, nu esti obligat. Dar ar fi fost frumos sa mergi. Recunosc, eu nu am fost. Insa, nu am sa te critic din cauza asta. Vom vorbi despre altceva. Ceva mult mai interesant! Nu, nu e chiar asa de interesant. Vei afla la sfarsitul articolului de ce am ales si o poza mai speciala.

Te vad la stiri de fiecare data cand trebuie sa votezi. Fetele alea care prezinta vin dupa tine la strand. Mai nasol e ca ele cred ca tu, dupa ceva ore de balaceala, vei merge la vot. Insa, ele nu se gandesc la un lucru. Marmota a votat inaintea ta si a furat stampila. Se nimereste ca de fiecare data, cand trebuie sa votezi, afara sa fie cald si sa fie deschis sezonul de mers la strand. Tu pleci de acasa cu un singur gand. Bine, DOUA! Te duci la strand si poate “vanezi” si o caprioara. Apoi, te duci si la vot. Asta e planul! Si te duci numai la strand. Atat! Daca chiar vrei sa votezi, nu crezi ca ar fi mai bine sa o faci inainte sa ajungi la strand. Iti ia doar 5 minute. Sunt sigur ca sectia de votare e in drumul tau. Dar tie iti place mai mult la bazin (sa nu mai repet cuvantul strand). Voteaza! Strandul ramane in acelasi loc. Poti sa ma critici si pe mine. Cum am spus, nici eu nu am fost la vot. Poti sa-mi zici orice vrei tu. Trebuie sa ma critice si pe mine cineva.

Iti mai spun ceva acum, desi cred ca deja stiai. Alegerile prezidentiale se vor organiza undeva la sfarsitul lui Noiembrie. Ce mai faci atunci? Unde te mai duci? Fii si tu sincer cu fetele alea de la stiri. Ele cred in tine. Ele te vad in cabina de vot, folosind stampila aia. Nu cred ca vrei sa le faci sa sufere. Dupa ce votezi, poate le si poti invita in oras. Ce zici de asta? Parca suna mai interesant. Sa-ti planuiesti cu grija urmatorul vot.

Bun, cam atat in seara asta. Aseara ma gandisem si la al doilea articol pentru saptamana asta. Cred ca nu il voi mai scrie. Ramaneai socat daca cumva apucai sa-l citesti. Ne auzim!

P.S. In caz ca inca te mai gandesti la caprioare, te poate inspira poza aleasa pentru articol.

One thought on “Romanul si votul

  1. Pingback: Iubita si stilul | Life...

Leave a Reply

