Pitti Uomo 86

Pitti UomoNu ti-am mai scris de multa vreme si imi era si mie cam dor de tine. Aveam pus in draft articolul de acum 5 zile, dar nu am apucat sa scriu nici macar o fraza. Va urma o serie de articole in care nu te voi critica deloc. Trebuie sa-ti arat ca am si un suflet bun. Voi schimba putin si stilul meu de a scrie, dar numai pentru o perioada. Am chef sa abordez intr-un fel mai diferit articolele care vor urma. Iti vei da tu seama de ce am ales sa scriu diferit fata de cum deja te-ai obisnuit. Bun, sa revenim la articolul de azi.

Ti-am scris despre Pitti Uomo in doua dintre articolele mai vechi. Pe 17 Iunie a inceput editia cu numarul 86. Poti sa-ti spun ca editia de vara a acestui eveniment este mult mai interesanta. Italienii stiu foarte bine cum sa asorteze culorile si vei putea vedea combinatii interesante. Vei invata foarte usor cum sa-ti alegi culoarea hainelor pentru acest anotimp calduros. Iti recomand sa analizezi pozele de street style facute de Tommy Ton. Le poti gasi la el pe blog, sau pe site-ul celor de la GQ US.

Voi posta si eu pe blog cateva dintre pozele facute la acest eveniment. In articolul de azi vei gasi si link-urile de la articolele trecute si vei gasi si acolo destule informatii. Mai mult de atat nu mai am ce sa-ti povestesc. Stii ce ai de facut! Ne auzim!

One thought on “Pitti Uomo 86

  1. Pingback: Pitti Uomo – Street Style | Life...

Leave a Reply

