Fara titlu

Nu e prima oara cand iti scriu un articol fara titlu. Desi as putea sa iti scriu despre cu totul altceva, nu mai am rabdare sa scriu un articol cap coada. Si totusi il voi scrie pe acesta. Nu pot sa-ti spun despre ce iti voi scrie. Vei vedea tu pe parcurs. Ascult jazz si sunt destul de zen. Nu m-a suparat nimeni in week-end-ul asta. Dar va urma o saptamana mai ciudata. Inca nu stiu de ce spun asta. Poate la sfarsitul saptamanii iti voi spune daca a fost asa sau nu.

Acum intr-o zi m-a amuzant o diva. Mi-a lasat un mesaj pe Facebook in care imi spunea ca un coleg de al meu de serviciu s-a dat la ea. Si a indraznit sa faca asta cand ea inca era mahmura dupa o petrecere. Si colegul asta al meu. Cum a indraznit el sa faca asa ceva? A deranjat diva prea de dimineata. Desigur, el nu stie ca eu am aflat aceste detalii. Inca sunt surprins ca s-a dat la respectiva diva. Imi vine sa rad de fiecare data cand il vad. Imi amintesc cat de nervoasa era diva ca nu a lasat-o sa se odihneasca dupa petrecere.

Bun, sa lasam divele. Imi spunea cineva, acum cateva zile, ca ii este frica de singuratate. Ti-am scris deja despre frica de a pune capat unei relatii. Singuratea e cam nasoala. Ai nevoie de cineva care sa-ti fie alaturi si sa te faca sa zambesti, dar nu e sfarsitul lumii daca esti singur pentru o perioada de timp. Ai un avantaj. Te poti ocupa mai mult de tine. Poti face chestii faine numai pentru tine. E bine sa mai fii si egoist in unele momente. In acelasi timp trebuie sa te si gandesti ca singuratatea asta nu poate dura o vesnicie. Nu trebuie sa te sperii de chestia asta. Va veni o zi in care vei renunta la singuratate. Desigur, asta depinde numai de tine. Trebuie sa-ti deschizi sufletul si sa primesti pe cineva nou in viata ta. Si sunt sigur ca vei zambi in fiecare zi! Poate iti voi scrie in alt articol despre singuratate. Pana atunci te las pe tine sa te descurci cu ea. De unul singur!

In momentul asta ma cam gandesc ce sa-ti scriu in paragraful acesta. Imi trec multe idei prin cap. Maine dimineata vreau sa fac pe cineva sa zambeasca. Asta chiar nu aveam de gand sa-ti scriu. Nu era prin lista de idei de care ti-am spus acum cateva secunde. Sunt curios daca voi obtine acel zambet. Si poate saptamana nu va mai fi asa de ciudata. Voi avea o misiune cam grea, dar nu ma voi da batut.

E momentul sa ma gandesc la un final pentru acest articol. Sper ca vei avea parte de un titlu pentru urmatorul post de pe blog. Nu iti voi promite nimic. Dar cu siguranta vei avea parte de ceva interesant. Ne auzim!

P.S. Nu mai ascult jazz. Am ajuns sa ascult aceasta melodie.

One thought on “Fara titlu

  1. Pingback: Taxi – Iubeste-ma in doze mici | Life...

Leave a Reply

