Taxi – Iubeste-ma in doze mici

Ti-am spus, in unul din articolele recente, ca stau prost cu rabdarea. Dar iti scriu mai des decat o faceam acum doua saptamani. Si inca nu vreau sa te critic. Ceva se intampla in atmosfera, dar nu iti voi spune si ce anume. Te las sa fii curios! Bun, pe 4 Iunie cei de la trupa Taxi au scos o noua melodie geniala. Iubeste-ma in doze mici. Te las mai intai sa te uiti la clip.

Clipul e la fel de genial si cred ca sunt destul persoane care se regasesc in situatia respectiva. Ti-am spus si eu, intr-un articol mai vechi, ce s-ar daca iubita mea m-ar innebuni din 5 in 5 minute. Si tu, cea care imi citeste blogul, ar trebui sa faci la fel. Daca ai un iubit care se comporta exact ca tipa din clip, iti recomand sa-i dai papucii. Dar sa-i si spui in cateva cuvinte de ce faci asta. Stiu ca nu are nevoie de explicatii, dar poate se va schimba si el in momentul in care va auzi adevarul. Sinceritatea este foarte importanta in situatii de genul acesta. Nu ai ce imbunatatii la o relatie in care unul dintre parteneri e obsedat sa-ti arate in fiecare minut cat de mult te iubeste. Desi, clipul celor de la Taxi are un final fericit. Desigur, si tu ma poti contrazice si sa-mi spui ca ai reusit sa-ti schimbi partenerul. Ai avea parte de un mare succes! Cu siguranta ai avut o misiune grea! Si poate ai si pierdut ceva timp.

Nu te voi motiva sa faci o schimbare in viata ta. E decizia ta pana la urma. Daca vrei sa schimbi ceva in relatia ta, cu siguranta o vei face. Am incredere in tine!

Ai avut parte si azi de un articol scurt. Videoclipul spune destule si nu mai are rost sa comentez si eu prea mult. Nu uita sa fii cat mai sincer. Ne auzim!

One thought on “Taxi – Iubeste-ma in doze mici

  1. Pingback: Iti simt lipsa | Innocent Thoughts

Leave a Reply

