Jocul seductiei – ce vrea iubita ta de la tine?

GQ GirlIn ultima vreme iti scriu mai cam des despre iubita ta. Desigur, nu am uitat si de sectiune de Style a blogului. Voi mai adauga si acolo articole noi. Trebuie doar sa mai ai rabdare. Acum doua saptamani ti-am scris despre jocul seductiei. Ti-am povestit atunci ca ar fi multe lucruri de discutat despre acest subiect. M-am gandit ca ar fi cazul sa iti mai spun cate ceva interesant despre seductie. Sper sa nu ajung sa te critic. Vreau sa fiu in continuare baiat de treaba si sa te mai las in pace cateva zile. Bun, sper ca esti pregatit!

Am avut zilele trecute o discutie destul de interesanta. O fata mi-a spus ce isi doreste ea cel mai mult de la o relatie. Raspunsul a fost urmatorul: Sa fiu respectata pentru ceea ce sunt si sa fiu iubita asa cum o fac eu. Ultima parte a raspunsului a fost geniala. E prima oara cand primesc un astfel de raspuns. Si cred ca asta iti doresti si tu. Te voi lasa pe tine sa te gandesti la raspunsul acesta. Eu nu iti voi mai spune nimic. Trebuie sa iti tragi si tu singur propriile concluzii. Voi discuta cu tine despre altceva. Cum ai vazut deja in titlu, intrebarea mea pentru tine este: ce vrea iubita ta de la tine? Ar trebui sa raspunzi la intrebarea aceasta fara nici o problema. Am discutat despre subiectul acesta in multe articole si voi scrie despre el de fiecare data cand voi avea ocazia. Sa stii ca nu e de ajuns sa-ti scoti iubita in oras, sa mai scoti o vorba din cand in cand si gata. Trebuie sa stii si ce isi doreste ea de la relatia cu tine. Cu siguranta te va asculta si pe tine. Sa nu astepti sa te intrebe ea prima. Stiu ca ai vrea sa fie totul mai simplu si sa ajungi mai repede sa faci sex, dar relatia ta mai depinde si de alte lucruri la fel de importante ca si sexul. Pana la urma trebuie sa fiti pe aceeasi lungime de unda. Sa nu incerci sa schimbi frecventa. S-ar putea sa ramai fara sex.

Deci, eu zic sa faci o sedinta cu iubita ta si sa vezi ce isi doreste de la tine. Ai grija sa nu-ti enumere urmtoarea lista: masina, casa si piscina. Despre asta discutati voi mai tarziu. Poate va fi doar casa si piscina. Si cu un caine. Bun, cam atat am avut eu sa-ti spun. Te descurci si singur. Asta e noua ta misiune! Succes! Ne auzim in zilele urmatoare!

Leave a Reply

