Pauza neplanificata

Cred ca au trecut mai bine de 2 saptamani de cand ti-am scris ultima oara. Sper ca nu m-ai dat disparut. Inca supravietuiesc! Am avut parte de o pauza neplanificata. Am reusit doar sa-mi adaug titluri de articole in draft si nimic mai mult.  Incerc sa nu mai prelungesc aceasta pauza. Ma gandesc ca iti va fi dor de mine si nu e bine pentru sanatatea ta. Si s-ar putea sa sughit si eu cam des. Sunt sigur ca ai si uitat cum e sa fii vedeta la mine pe blog. Sper ca nu ai uitat de vecina ta de la 4 si ai avut grija de ea.

Bun, vei reveni la statul de vedeta in urmatoarele zile si voi incepe cu niste articole de stil. Ai cam dat-o in bara in ultimele saptamani. Te asigur ca nu vei scapa de critica mea. Trebuie sa te gandesti ca vei avea ceva de invatat. Poate iti voi povesti si cate ceva despre greselile mele. Nu e ca si cum le-as stii eu pe toate. Mi-a fost dor si de dive zilele astea. Deci, divele revin si ele la statutul de vedeta. Ma gandeam sa iti mai scriu si cate ceva despre seductie. Poate vrei sa cuceresti o diva si nu vrei sa dai gres.

Ti-am scris de ajuns pentru acest articol. E cam cald afara si stau prost cu rabdarea in ultima vreme, dar sper sa-ti scriu cat mai mult in zilele ce urmeaza. Ne auzim!

3 thoughts on “Pauza neplanificata

  1. Pingback: Pantofii albi | Life...

  2. Pingback: Jocul seductiei – respecta-i alegerea | Life...

  3. Pingback: Decizia corecta | Life...

Leave a Reply

