Divele si marea

GQ GirlTrebuie sa recunosti ca ti-a fost si tie dor de dive. Nu le-am mai facut de multa vreme vedetele blogului. M-am gandit ca ar fi frumos sa le scriu ceva. Tocmai acum cand sunt ele la mare. Ma iau de ele si cand sunt in vacanta. Sper ca ma vor ierta. Stiu ele ca sunt cel mai bun prieten al lor. Sunt cel mai sincer cu ele. Bun, acum voi continua sa vorbesc cu ele. Tu trebuie doar sa citesti si sa-ti iei o diva langa tine. Sa ai si tu pe cine consola la sfarsitul articolului. Vezi sa o scoti la un suc. Sa nu o lasi sa stea in casa.

Divo, in ultima vreme vad cam multe poze cu tine pe Facebook. De la mare! Mai ales poze cu patul tau. DA! Patul tau e vedeta Facebook-ului. El impreuna cu un costum de baie si alte chestii insirate pe acolo. Si te simti “excited” cand postezi poza respectiva. Am o intrebare pentru tine: de ce esti asa de excited? ai ramas fara haine si cele de pe pat mai sunt singurile din dotare? Cred ca vei ramane si fara astea in caz ca le mai faci multe poze si le pui pe Facebook. Crede-ma ca nu impresionezi pe nimeni. Mai bine pui costumul ala de baie pe tine si faci un selfie. Asa sigur vei face ravagii.

Urmeaza poza 2 in 1. O singura poza in care apari tu de doua ori. Trebuie sa te vedem din fata si de la spate. Doar ai un bronz uniform si un corp sexy. Cand vad genul asta de poze, imi vin in minte situatiile alea “before and after”. Ai schimbat ceva la tine si nu am fost in stare sa-mi dau seama. Rusine sa-mi fie! Sincer, nu e nevoie sa apari in dublu exemplar intr-o poza. Mai ales ca tratezi lumea cu spatele. Nu e frumos. Bine, ai un posterior sexy! Apreciez asta.

Bun, inca putin si scapi de mine. Nu prea iti place sa intri in apa. Te atinge apa numai asa putin pe talpi si mai si dai din maini ca o ratusaca. Si cam atat! Faci un selfie si gata. Zici ca te-ai balacit la mare. Mai important e bronzul, nu balaceala adevarata. Doar esti o diva! Incearca sa innoti si tu putin. Nu te dezintegrezi. Nu iti face nimic marea.

Stii deja ca te ador, deci nu ar trebui sa te superi pe mine. Mai ales acum pe final de articol. Daca ne vedem pe la mare, poti sa-mi spui orice doresti tu. Ai grija de tine! Ne mai auzim!

Leave a Reply

