Cum iti alinti prietena?

GQ GirlMi-am adus aminte azi dimineata de o intamplare foarte interesanta si m-am gandit ca trebuie sa ti-o povestesc si tie. Si asa ca nu ti-am povestit niciodata despre lucruri care mi s-au intamplat mie. Sa trecem direct la subiect. Intamplarea a avut loc la serviciu, in timpul unei sedinte. O colega trebuia sa ne faca o prezentare si greseala ei a fost ca si-a uitat Messenger-ul deschis. In momentul in care a dat drumul la proiector, primul lucru pe care l-am vazut era o fereastra de Messenger cu urmatorul mesaj: Ce faci pisi? Mesajul era de la prietenul colegei mele. Bun, de aici si intrebarea mea: cum iti alinti prietena?

Mai intai iti voi spune cum am reactionat eu in momentul in care am primit si eu minunata intrebare: ce faci pisi? M-am blocat. Pentru o secunda nu am stiut ce sa raspund si m-am uitat prin jurul meu sa vad daca-mi da tarcoale o pisica. Desigur, nu mai era nimeni prin jurul meu. Soc! M-am resemnat si am raspuns cu: binepisi! As fi dat orice sa fi vazut in momentul acela o pisica. Consider acest alint ca fiind unul nu prea elegant. Nu stiu de ce tie ti-ar place. Ma gandesc ca prietena ta nu are fata de pisica si e mult mai sexy decat o pisica. Nu mai bine ai incerca sa gasesti un altfel de alint. Cum ar fi ca prietena ta sa-ti spuna iubitul meu? Parca suna mai bine! Inteleg ca acest cuvant iti poate da dureri de cap in cazul in care nu o iubesti pe iubita ta si pentru tine e doar prietena ta. Dar poti gasi un alt alint care sa nu aiba de a face cu lumea animalelor.

Mai este un alint la fel de interesant ca pisi. Iti mai strigi prietena mami. Nu e mama ta! E prietena/iubita/sotia ta. Faci sex cu ea si alte nebunii. De ce ai vrea sa-i spui mami? Nu gasesc inca un raspuns la intrebarea asta. Si de ce ti-ar spune ea tati? Exista o fantezie ascunsa de care eu nu stiu? Chiar nu gasesc o explicatie pentru acest alint.

Recunosc, mie imi plac alinturile astea mai clasice. Pentru mine inca suna bine iubitul meu si nici nu as intra in panica in caz ca prietena mi-ar spune in acest fel. Incearca sa fii cat mai matur si sa renunti la prostiile astea de doi lei. Cam atat am avut eu sa-ti spun. Ne auzim!

P.S. Stiu ca nu ti-am mai scris articole de stil, dar momentan nu prea am reusit sa-mi termin articolele care deja le am in draft.

Leave a Reply

