Ai smartphone?

GQ GirlsLa inceputul articolului voi face o mica paranteza. Mai folosim introducerea si pentru alte lucruri. Gata concediul! Am lenevit 2 saptamani si acum deja simt ca am lucrat 5 zile in continuu. Greu sa revii la serviciu dupa un concediu asa de lung (adevarul este ca a fost prea scurt). Nici nu mai stiu cand ti-am scris ultima oara. In caz ca ai observat articolul privat, sa stii ca nu vei primi parola pentru a-l putea citi. Inca nu o meriti. Poti sta linistit! Cu siguranta nu voi uita parola. Bun, azi sper sa iti scriu doua articole. Depinde cat de repede il voi termina pe acesta. Sa trecem la treaba!

Deci, ai smartphone? Daca nu, sa stii ca NU EXISTI! Cica nici nu ar trebui sa respiri in caz ca nu detii un telefon inteligent. Acum, iti spun eu adevarul. Inca mai respiri. Chiar si fara smartphone. Totusi, daca mobilul tau cu neuroni nu stie sa faca clatite, atunci chiar nu existi! Sunt sigur ca ai vazut clipul Look Up. Daca inca nu ai auzit de el, iti recomand sa te uiti acum. De ce ti-am pus aceasta intrebare? Azi, cand m-am urcat in limuzina (autobuz), am observat 5 persoane care stateau cu ochii in minunatele telefoane inteligente. Ce crezi ca faceau? Se uitau pe Facebook. Trist! Si tu cred ca faci la fel! Nu-ti mai pasa ce se intampla in jurul tau. E mai important sa dai check-in pe Facebook.

Sa stii ca pierzi multe chestii interesante. E posibil ca langa tine sa stea o fata draguta. Dar tu nu o observi. Poate cineva iti zambeste si tu nu esti atent deloc. Un prieten vrea sa te salute, dar tu nici nu-l observi. E mai important sa existi pe Facebook si sa te bucuri de prietenii tai virtuali. Cred ca e timpul sa ridici privirea si sa vezi ce se intampla in jurul tau. Sa stii ca e foarte frumos sa te uiti in ochii fetei de langa tine si sa-i zambesti. In cel mai rau caz se va speria, dar sunt mari sanse sa-ti zambeasca. Da mana cu prietenul tau si povesteste-i cum ti-ai petrecut ziua. Apoi, vei avea parte de niste amintiri reale. Amintiri care vor fi mai interesante decat mesajele primite pe Facebook.

Cred ca ai inteles mesajul meu. E de ajuns sa te uiti la clip si vei intelege si mai bine. Mai bine incearca sa-ti folosesti smartphone-ul pentru a face clatite. In caz ca ai un mesaj pentru mine, imi poti lasa un comment. Promit ca iti voi raspunde. Ne auzim!

UPDATE: Maine dimineata vei putea citi cel de-al doilea articol. Vreau sa-l scriu cum trebuie. Iti voi mai vorbi despre jocul seductiei.

Leave a Reply

