M-am intors

GQ Girl…dintr-o pauza foarte lunga. Nu stiu daca iti mai amintesti de mine, dar nu-i nicio problema. Vei avea timp sa-ti reimprospatezi memoria. Cu siguranta ti-a fost dor de mine. Cred ca intre timp te-a parasit si vecina de la 4. Nu-i nimic! Vei avea parte de un nou personaj. Inca nu iti voi face cunostinta cu el. Trebuie sa ai rabdare. Sper ca nu te-ai speriat cand ai reintrat pe blog si ai observat infatisarea noua a acestuia. Vei avea parte de multa culoarea de acum inainte. Si de un pahar de vin. Cred!? Nu stiu ce se afla in paharul pe care deja l-ai reperat. Ai grija! Sa nu te apuci de baut in timp ce-mi citesti articolele. Am niste senzori de alcool foarte rai. 🙂

De ce am lipsit atat de mult? Cu un etaj mai sus decat fosta ta vecina, m-am intalnit si eu, din greseala, cu o fata draguta. O fata cu ochi verzi. Asa ii vom spune de acum inainte. Nu te bucura inca! Nu ea va fi noul personaj al blogului. Te poti calma. Bun, si totusi ce s-a intamplat? Cu siguranta esti deja curios. Ochii aia verzi m-au cam cucerit si am decis sa raman pe acelasi etaj cu ei. Mi-au placut cam mult de ei si tipau dupa mine de fiecare data cand imi doream sa te mai vizitez pe tine si pe vecina ta. Si a venit si ziua aia in care m-am revoltat si am decis ca nu mai vreau sa impart acelasi etaj cu niste ochi verzi. Iar urcatul scarilor pana la etajul 5 nu era asa de placut.

Bun, ce va urma de acum inainte? Ar fi interesant sa-mi citesti gandurile, nu? Sa aflii tot ce-mi trece prin minte? Sunt sigur ca-ti doresti asta. Am o surpriza pentru tine! Vei avea acces la toate gandurile mele nevinovate. Doar atat! Nu poti sa-mi citesti toate povestile scrise de neuronii mei. Totusi, vei avea parte de o aventura interesanta. Deja te-am servit cu un pahar de vin. Prajituri nu-ti dau. Dar iti dau niste zahar si poate stii sa gatesti ceva bun. Sper sa-l observi. Trebuie sa fii atent la unele detalii. Stilul meu de scris va fi acelasi. Nu ma voi schimba, dar poate povestile vor fi altele. Vei vedea pe parcurs toate schimbarile. Infatisarea blogului nu e cea finala. Voi mai adauga cate ceva nou. Daca vrei ceva anume de la mine, te rog sa tipi si sa ma tragi de manecuta. Voi incerca sa-ti fac pe plac. Si sa mai dai si tu cate un share la articole.

Cam atat pentru inceput. Mai am sa-ti dau o veste. S-a nimerit sa renunt la minunata mea pauza exact cand s-a facut un an de cand am publicat primul articol. Te rog sa-mi spui La multi ani! Ne auzim!

11 thoughts on “M-am intors

  1. Pingback: O iluzie | Innocent Thoughts

  2. Pingback: Ganduri | Innocent Thoughts

Leave a Reply

