Ganduri

GQ GirlCred ca ar fi frumos sa-ti scriu cate un articol in fiecare zi, dar cateodata fata cu ochi verzi imi mai fura inspiratia si o recuperez cam greu. Daca nu iti amintesti cine e fata cu ochi verzi, e de ajuns sa citesti un articol de acum cateva zile. Nici in seara asta nu prea stiu ce sa-ti scriu. Nici ziua de duminica nu prea ma ajuta. Plictisitoare zi. Si mai ascult si o melodie care nu prea imi da sanse sa recuperez acea inspiratie. Desi, as avea multe lucruri despre care sa-ti povestesc. Unele chiar amuzante. Dar te voi lasa sa citesti alte chestii, mai ales ca acum toata lumea vorbeste despre vot. Stai linitit! Nu iti voi scrie despre politica.

Am scris deja 122 de cuvinte si ma gandesc sa-ti mai scriu cate ceva in acest articol. Am o provocare pentru tine si poate chiar o vei si accepta. Vreu sa-mi spui despre ce ti-ar mai place sa scriu. Si sa nu profiti acum de mine si sa ma pui sa scriu prea multe chestii despre mine. Nu vei obtine prea multe noutati de la mine. Lasa-mi un comment si spune-mi despre ce ai vrea sa-ti mai povestesc. Primul pahar de vin e din partea mea, iar pentru restul mai negociem. Vreau sa-ti vad imaginatia la treaba si sunt curios sa vad propunerile tale. Lasa-mi un comment si cu siguranta il voi citi.

Sa-ti mai povestesc acum ceva despre iubire? Cred ca mai bine o lasam pentru alta data. Dar, maine dimineata, sa nu uiti sa-i zambesti si sa te uiti in ochii ei. Spune-i Buna dimineata si apoi joaca-te cu buzele ei. Sunt sigur ca vei pleca la serviciu plin de energie. Nu uita sa-i spui ca e frumoasa. Poate te va suprinde si ea cu ceva. Sunt sigur ca iti doresti asta.

Sa stii ca ai parte si la articolul din seara asta de o poza sexy. Si aici stau prost cu inspiratia. Bine, cu cheful. Pe acestea le gasesc cel mai repede. Recunosc. 🙂 Cica tipa din poza ar fi cea mai sexy moldoveanca in viata. Te las pe tine sa-i contrazici pe cei care au spus acest lucru. Poate la urmatoarele articole voi incerca sa gasesc si altfel de poze. Insa, ma mai gandesc! Bun, deja am ajuns la 374 de cuvinte. Ma gandesc ca sunt de ajuns pentru seara asta. Mai sunt cateva in plus acum, dar nu te superi pe mine. Astept propunerile tale. Ne auzim!

One thought on “Ganduri

  1. Pingback: Crezi in relatia perfecta? | Innocent Thoughts

Leave a Reply

