Universul salii de forta

GQ GirlAm articolul acesta de mai multa vreme in draft si m-am gandit ca ar fi vremea sa-l public. Azi trebuie sa radem. Iti face bine la sanatate. Te intreb direct! Mai faci sport? Mai mergi din cand in cand la sala? Sper ca te mai ocupi de corpul tau. Banuiesc ca vrei sa arati bine cand iesi in oras cu o diva care arata demential. Mai ales ca vrei sa ai parte si de a doua intalnire. In ultima vreme intalnesc multe personaje in sala de forta. Bine, fitness. Sa-i spunem mai frumos. Numai pe tine nu apuc sa te vad. Nu-mi place acest lucru. Totusi, hai sa-ti povestesc de personajele pe care apuc sa le vad la fiecare antrenament.

Strainul, sau cel care vine de peste mari si tari. Nu cunoaste limba romana si nici nu vrea sa vorbeasca in engleza cu tine. Te intelegi cu el numai prin semne. Sunt momente cand mai uita de sapun si ramai fara parul din nas, dar treci cu vederea si acest lucru. Si el iti zambeste tot timpul. Chiar as vrea sa stiu de ce. Nu pot sa-mi dau seama la ce se gandesc in momentul respectiv. Si niciodata nu vine singur la sala. E insotit de cel putin 2 prieteni. Si cu ei trebuie sa te descurci tot prin semne.

Divele! Chiar imi era dor de ele. Trebuie sa le dedic un articol in zilele urmatoare. Ce fac divele la sala? Sunt niste dive si isi respecta acest statut. Nu le vei vedea niciodata nemachiate si nici prea obosite din cauza antrenamentului. Foarte rar le vezi ca ridica o gantera de jos. Chiar am ramas si fara cuvinte acum. Nu mai am ce sa spun despre ele. Sunt niste dive! Punct si de la capat. 🙂

Cel care se uita la televizor! Intotdeauna am impresia ca el nu are televizor acasa si vine la sala numai ca sa vada ceva interesant la televizor. Pentru el pauza dintre exercitii e de 30 de minute. Iar exercitiile cred ca dureaza mai putin de 30 de minute. Din nou am ramas fara cuvinte. Nu mai am ce sa mai spun despre el. Ii urez vizionare placuta si sper sa-si indeplineasca obiectivele. Nu cred ca vine la sala numai pentru televizor.

Invidiosul! I-as spune altfel, dar nu gasesc acum cuvantul care sa-l defineasca exact. E cel care se uita la tine si nu suporta ca tu sa ridici mai multe greutati decat el. Si dupa ce iti termii tu seria, el mai adauga in plus inca, cel putin, 10 kg. Ce se intampla? Renunta la ele dupa numai o repetare. Cam atat despre el.

Astea sunt o parte dintre personajele de la sala. Va urma o continuare la acest articol. Nu pot sa-ti povestesc de toate personajele intr-un singur articol. Sunt prea multe. Daca cunosti si tu o persoana speciala, imi poti lasa un comment. Ne auzim!

2 thoughts on “Universul salii de forta

  1. E plin de tot felul de ” specimene ” la sala de fitness. Eu merg zilnic , n-as putea trai fara sport, indiferent ca e antrenament de forta sau clasa de cardio.
    O ora pe zi, e obligatoriu pentru oricine!
    😉

    • Oriunde te-ai duce gasesti aceste “specimene”.

      Foarte bine asa. Trebuie sa avem grija de corpul nostru si nu avem nici o scuza pentru a nu face asta 🙂 Si 30 de minute daca iti propui sa faci intr-o zi, tot e bine pentru corpul tau 🙂

Leave a Reply

