Vrei o iubire ca in filme?

Kiss KillUltima oara ti-am scris acum 6 zile si sper ca i-ai oferit vecinei tale un moment romantic. M-am gandit sa continuam discutia de atunci, iar de data asta am o intrebare pentru tine. Cu ceva timp in urma o fata cu ochi verzi mi-a spus ca si-ar dori o iubire ca in filme si am fost putin surprins. As fi vrut sa o intreb daca chiar isi doreste cu adevarat acest lucru, insa am ales sa fac altceva. Nu iti voi spune acum ce am facut. Nu trebuie sa stii chiar tot! Dar te voi intreba pe tine acum: vrei o iubire ca in filme? Iti doresti ca totul sa fie chiar asa de perfect? Deja am doua intrebari pentru tine. 🙂

Nu-i oferi iubitei tale asa ceva! Niciodata! Stai linistit, nu am fumat nimic. Sunt in regula! Nu vreau sa te duci la ea si sa-i spui o anumita replica, sau sa-i oferi un cadou pentru ca asa ai vazut tu intr-un “film”. Ofera-i ce ai tu mai bun de oferit. Iubeste-o asa cum stii tu, pentru ca doar atunci isi va da seama ca sentimentele tale sunt sincere. Nu te complica sa-i imiti pe altii. Nu vei avea nimic de castigat. Fii tu insuti! Si atunci vei reusi sa-i oferi ceva special. Te asigur ca nu va mai conta acea iubire din filme, pentru ca deja are parte de iubirea ta.

Nu vei avea parte de perfectiune niciodata, dar eu iti propun sa nu te mai gandesti la acest lucru. Ia-o pe iubita ta de mana, uita-te in ochii ei si arata-i ca alaturi de tine poate avea parte de cea mai intensa aventura. Poate nu e nevoie sa-i spui ca o iubesti, dar spune-i ca ai nevoie de ea si ca vrei sa o cunosti asa cum e ea. Ofera-i ceva ce numai tu poti sa-i oferi si atunci te va dori pe tine langa ea. Nu va mai avea nevoie de o iubire ca in filme. Isi va dori ca in fiecare dimineata sa se trezeasca alaturi de tine si sa te imbratiseze. Si de fiecare data iti va multumi ca esti alaturi de ea. Sustine-o, ai grija de ea si fii langa ea de fiecare data cand are nevoie de tine. Cu siguranta nu vrei regreta acest lucru.

Te vei trezi intr-o dimineata si vei gasi un bilet pe care va scrie: Te iubesc! Atunci iti vei da seama ca are nevoie numai de iubirea ta. Si nu ti-am povestim ceva imposibil de obtinut. Trebuie doar sa alegi cu atentie si sa iei deciziile corecte.

Bun, eu mi-am terminat povestea. Daca ai ceva sa-mi reprosezi, imi poti lasa un mesaj in care sa ma critici si sa te iei de mine. Ne mai auzim in zilele urmatoare!

Leave a Reply

