O noua zi

M-am gandit la blog in dimineata asta si m-am decis sa-i fac o vizita si sa vad ce s-a mai intamplat in lipsa mea. Au trecut multe zile de la ultima mea vizita de la inceputul lunii Februarie. Vremea e la fel de nasoala ca si atunci. E o dimineata in care ploua si se anunta o zi foarte lunga. Si am uitat de toate personajele despre care scriam in articolele mele. Si nici nu as mai vrea sa mai scriu despre ele. Ar trebui sa fac cunostinta cu alte personaje si sa-ti scriu despre cu totul alte aventuri.

Insa, intrebarea pe care mi-o pun acum este: oare sa mai scriu din nou? Oare sa incep din nou o alta aventura? Dar apoi am alte intrebari la care nu am un raspuns exact. Acum mult timp ma uitam la statistica si ma vizitai destul de des. Deci, cu siguranta cineva mi-ar citi noile posturi (sau articole).

Despre mine nu cred ca iti voi scrie, pentru ca in continuare imi place sa vorbesc despre tot ce se intampla in jurul meu si sa ai ocazia sa vezi lumea prin ochii mei. Mi-e dor de articolele de stil, dar nu cred ca am energia necesara pentru a te mai ajuta cu informatii despre cum sa te imbraci.

Dar totul se poate schimba. S-ar putea sa gasesc un raspuns la toate intrebarile mele si sa-ti scriu. Sau chiar sa nu-ti scriu deloc, pentru ca inca nu am luat decizia finala. Sau poate ma vei ajuta tu sa iau decizia finala. Ai putea sa contribui si tu cu ceva.

Vom vedea in zilele urmatoare ce se va intampla…

Leave a Reply

