Zambete

E cam mult soare afara si m-am gandit sa-ti mai scriu. Stiu ca e Pastele si nu ai timp sa citesti bloguri, pentru ca tu acum ai o intalnire secreta cu Pasca si Cozonacul. Am scris cu litere mari pentru a putea fi privite ca niste personaje. 🙂 Desi, ma gandesc ca s-ar putea sa si lenevesti si poate chiar sa te plictisesti. Eu chiar ma plictisesc azi. Dar tot ma voi bucura de soarele asta de afara. Nu pot sa-l las sa plece fara sa dau si eu noroc cu el. Vin acusi, din nou, ploile.

Nu stiu exact de ce am ales titlul acesta pentru articol. Poate pentru ca nu mi-a mai zambit cineva de multa vreme. Si nu te gandii la zambete primite de la colegii de serviciu, sau de la prieteni, sau alte cunostinte. O provocare mult mai interesanta e sa obtii un zambet de la o persoana care trece pe langa tine. Pe strada, in parc…oriunde. Imi place sa primesc cate un zambet de la o persoana pe care nu o cunosc. Sau mai bine zis, de la o fata pe care nu o cunosc. E un sentiment placut. Da, sa-i zicem placut. L-as defini altfel, dar nu prea imi plac metaforele. 🙂

Te provoc si pe tine sa faci acest lucru. Sa vezi cum e sa-ti zambeasca cineva care va face parte din viata ta doar cateva secunde. Sunt curios sa stiu ce ai simti tu in momentul acela. S-ar putea sa te gandesti la zambetul acela toata ziua. Nu cred ca te vei mai intalni cu persoana respectiva, dar totusi gandeste-te ca ti-a facut ziua mai buna. Sau s-ar putea sa uiti de acel zambet in cateva secunde. Avem o viata in care toate lucrurile se petrec foarte repede si fara sa ne dam seama ca mai avem nevoie si de cate o pauza, pentru a ne putea bucura de chestii simple care ne fac viata mult mai frumoasa.

Daca accepti provocarea asta, sa-mi lasi un comment si sa-mi spui daca ai obtinut macar un zambet. Sunt prea curios sa stiu cum te-ai putea simti in cazul in care cineva ti-a luminat ziua. Vezi, ma gandesec si la Paste. Lumina! Bun, cred ca ar trebui sa treci la treaba. Nu mai sta in casa! E prea frumos afara. Nu merita sa pierzi ziua stand in casa si lenevind. Ne mai auzim!

Leave a Reply

